Toon posts:

[BC3] TV/Radio kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met wat voor kaarten kun je radiostations ontvangen op je PC. Mijn radio is kapot en ik heb geen zin om een nieuwe te kopen. Zoveel geld heb ik ook weer niet. Dus nu wil ik een kaart kopen waarmee je radiostations zoals Radio538 en zo kunt ontvangen op de PC.
Heeft een van jullie er al ervaring mee?

Verwijderd

Ik zou er een kopen bij www.conrad.com
Zo''n tv vieuw kaart, bevalt mij prima, beeld kwaliteit is iets minder maar voor f160 gulden ben ik er tevreden mee.
Kan je ook Canal+ mee decoderen...:)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
ik hbe geen tv-kaart,
maar heb wel die computer idee waar het aan de orde werd gebracht (canal+ shit). Hij lag 3 a 4 dagen er na nog gewoon in de supermarkt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het gaat mij niet om de TV opties, het gaat mij erom dat ik radio kan ontvangen op de computer

Verwijderd

Ja met die kaart kan je in stereo fm en am radio ontvangen

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor antenne heb je dan. Kabel, een gewone antenne, schotel?
En hoe is de kwaliteit?

Verwijderd

Ja, ik heb kabel, en heb deze momenteel alleen nog maar aangesloten op de TV ingang en de radio doet het prima...
Wat ik wel vaag vind is dat ik sinds ik bezig ben geweest met overklokken het tv beeld af en toe lelijk is, maar radio is prima

Verwijderd

Topicstarter
Die kaart van jou, wat is het merk en type. Hoeveel kost hij?

Verwijderd

Ja hij stond bij de conrad te koop
www.conrad.nl, maar ik heb net gekeken en hij staat er nu niet meer, misschien nog wel in het conrad boek, maar het was een tv view
met bookthree chipset.. en philips tuner

Verwijderd

je kan natuurlijk ook gewoon je sterio op je computer aansluiten...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
miro pctv pro
Goede beeldkwaliteit, en stereo radeotuner :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik woon in het buitengebied, daar hebben we nog geen kabel liggen dus daar kan ik hem niet op aansluiten. Hoe moet het dan?
Pagina: 1