De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en die psx werkt met rgb
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
er loopt een kabeltje van de tv-out (da''s dus zo''n s-video kabel) naar de tv (niet de allernieuwste), ik heb em aangesloten via een scartplug (plug in de scart uitgang met daarop een s-video aansluiting).
Maar als ik het nou goed begrijp moet ik niet een scartplug gebruiken maar zo''n tulp gevalletje?
de svhs kabel moetje ff vergeten.
\o/
Als het idee wat vaag is kan ik vanavond wel wat fotootjes posten om het uit te leggen...
De computer maakt toch gewoon van zijn digi-beeld een NTSC of PAL-signaal of whatever?
Dat heeft er toch niets mee te maken dat zo''n spel vroeger (op de console) NTSC was? De console ZELF was NTSC.
Lijkt me...
de emulators emuleren PAL spellen op 50fps en NTSC spellen op 60fps > omdat de tv-out PAL is en op 50hz draait zien de spellen er wel goed uit maar gaan ze haperig (60fps op 50hz) > om dat op te lossen wil ik dus 60hz beeld, en da''s NTSC.Op woensdag 04 april 2001 12:44 schreef stefijn het volgende:
Volgens mij maakt dat niets uit
De computer maakt toch gewoon van zijn digi-beeld een NTSC of PAL-signaal of whatever?
Dat heeft er toch niets mee te maken dat zo''n spel vroeger (op de console) NTSC was? De console ZELF was NTSC.
Lijkt me...
ja, dit is verwarrend....weedik...
ik heb zelf ook een goedkoope 55 cm tv (kijk zelde tv) dus ik via die svhs uitgang met een koppelstukje naar chinch(wat bij de asus 7700 zat) over op mn tv en ja hoor zwart wit beeld,ik balen natuurlijk,ik op de kaart kijken en ja er zat nog een uitgang op
geen svhs maar chinch ik een oud chinch kabeltje van mn oude nes 8 bit gepakt en waarempel alles in kleur.
wel balen als je die uitgang niet op je kaart heb
ach naja, ik heb in ieder geval pal beeld in kleur (moest wel s-video op composite zetten of zoiets (dat kun je kiezen bij de detonator drivers))
goed...ziet er dus niet naar uit dat dat gaat lukken....het lijkt me dat dus eigenlijk de oudere TV het probleem is....
..of zou een kabeltje dat van s-video naar cinch gaat het probleem kunnen oplossen?
of nieuwe die ntsc aan kan of kaart met chinch uitgang
i am sorry
naja, ok, kan er wel mee leven hoor, het was alleen leuk geweest
Bedankt in ieder geval