Verwijderd
Ik heb hele mooie in de auto van kenwood een jaar geleden gekocht voor fl 180,-.Het type weet ik niet voor je maar kan je wat meer info geven die van mij waren 160 watt maar wat zoek jij ?
Verwijderd
Ik had zelf Infinity-luidsprekers(ovale; typenummer weet ikzo even niet meer). Die vond ik echt heel goed klinken, en ze waren zo''n drie jaar geleden FL 550,-.
Maarja, toen had ik nog een auto
.
Maarja, toen had ik nog een auto
Ik heb voorin ronde XPloid van 10cm (groter kan er helaas niet in:'()Op woensdag 04 april 2001 11:08 schreef TimMer het volgende:
Sony XPlod...
Daar ben ik niet zo tevreden over, maar ach.
Zodra ik achter speakers heb, gebruik ik voor voornamelijk voor hoge tonen.
Mijn Clarion cd/radio is 4x40
Speakers moeten goed middentoon en bassen weergeven
Verwijderd
Waaaaarom kijken naar de prijsklasse (idg 500,-)??? waarom niet naar RMS vermogen en klankkunsten???
Zie GTO MKII''s van Flip hierboven, redelijk kwali-spiekers voor weinig.
Heb zelf ronde 16''5 cm''s van Infinity, kappa range in compo uitvoering (799,- pp)
Hiervoor had ik de Caliber''s ovaal, met metalen brug voor twieters, dus zonder die ierrie matalen kabeltjes.
Er zijn er zoveel, maar belangrijk is ook welke verstarker ze gaat aansturen (die losse of die van je radio?
Heb zelf ronde 16''5 cm''s van Infinity, kappa range in compo uitvoering (799,- pp)
Hiervoor had ik de Caliber''s ovaal, met metalen brug voor twieters, dus zonder die ierrie matalen kabeltjes.
Er zijn er zoveel, maar belangrijk is ook welke verstarker ze gaat aansturen (die losse of die van je radio?
Voorlopig neem ik geen versterker en dus ook geen subje.Op woensdag 04 april 2001 11:27 schreef Mad_Cookie het volgende:
Waaaaarom kijken naar de prijsklasse (idg 500,-)??? waarom niet naar RMS vermogen en klankkunsten???
Vandaar dat ik speakers zoek die gewoon goed zijn
en op de vraag waarom prijsklasse 500,-
simpel: zodra er wel een subje inkomt gaat alle speakers eruit en komen er voorin ook goeie speakers etc etc.
vandaar dat ik het nu niet zo duur wil maken
Verwijderd
Dit is de eerste revisie van het Windows 95 toetsenbordOp woensdag 04 april 2001 11:30 schreef Mad_Cookie het volgende:
[..]
Nice KeyboardMUST HAVE 2!!! where can we get one! ennuh wat doet de knop? combo van ALT + funtcie toetsje 4?
Open deur, maargoed
Verwijderd
Als ik je een paar speakers aan mag raden dan zijn het wel de volgende:
- Infinity Kappa 693i ...
Ik heb ze zelf sinds een maandje ofzo en mijn mond viel open van verbazing wat voor geluid hier uit kwam ... Heel vol geluid en ze blijven zeer zuiver tot hele hoge volumes ...
Ik heb er laatst nog een Infinity Reference Compo setje bijgebouwd en ik ben er nu heel tevreden over ...
Ze zijn wel te vinden voor rond de 400 a 500,- ... kijk anders op www.carhifi.nl ... online store en die verkoopt ook Infinity ... ben nu zelf ff te lui om te kijken wat de prijs is ...
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel ...
- Infinity Kappa 693i ...
Ik heb ze zelf sinds een maandje ofzo en mijn mond viel open van verbazing wat voor geluid hier uit kwam ... Heel vol geluid en ze blijven zeer zuiver tot hele hoge volumes ...
Ik heb er laatst nog een Infinity Reference Compo setje bijgebouwd en ik ben er nu heel tevreden over ...
Ze zijn wel te vinden voor rond de 400 a 500,- ... kijk anders op www.carhifi.nl ... online store en die verkoopt ook Infinity ... ben nu zelf ff te lui om te kijken wat de prijs is ...
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel ...
zoek wel even een redelijk versterker hierbij of een sono bull van magnatOp woensdag 04 april 2001 11:18 schreef Flippit het volgende:
JBL GTO 693 MkII
1 polytex 6x9" woofer/midrange
1 1 3/4" titanium tweeter
1 1" titanium supertweeter
175W max. Moet je ff bij polectro kijken voor de prijs, normaal zijn ze 299,-, maar ik heb er 4 paar bij Polectro gekocht voor 139,- per paar.
Deze dus, maar deze zijn ook niet te versmaden.
en je bas van hier tot tokyo
als je chassis het houdt
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Neem dan een setje van rond de 250/300 van JBL of zo, klankklare speakers voor weinig, als ze toch vervangen worden....Op woensdag 04 april 2001 15:14 schreef War_4_L het volgende:
[..]
Voorlopig neem ik geen versterker en dus ook geen subje.
Vandaar dat ik speakers zoek die gewoon goed zijn
en op de vraag waarom prijsklasse 500,-
simpel: zodra er wel een subje inkomt gaat alle speakers eruit en komen er voorin ook goeie speakers etc etc.
vandaar dat ik het nu niet zo duur wil maken
Sub(je) achterin en alleen voor compo setje?
Kies dan aan de voorkant voor het beste wat er kwa klank en prestatie is: DynAudio, ietjes duurder (rond de 1300 voor een mooie compo) maar dan hebt JIJ het ook HELEMAAL
Ik heb rond om Infinity liggen (Kappa range) (voor 16.5 cm compo / achter 16 cm 2 weg), versterker enkel op de Sub (Power Dynamics 25 CM in compressed kist) das een RokFoor!! die Blahsen pas goe!
Pagina: 1