Toon posts:

[BC3] hardware-matig decoden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellup! Als ik een DVD wil afspelen met PowerDVD krijg ik de volgende error message:
"The hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available." (error code F53000002)
bij detailed:

Because you switch to an unsupported display mode, the hardware-accelerated decoding function provided by your display card is not available.

Please close PowerDVD and execute it again. If this message appears consistently, please verify whether your display card is installed properly.

Mijn GForce2-MX (asus V7100) is volgens mij goed geinstalleerd. Ik heb detonator 3 geinstalleerd van de nvidia website.
Help me please
(btw, de hardware acceleration uitzetten vind ik geen goede optie)

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ooooohhhhhhhhh, mag niet! >:)

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op woensdag 04 april 2001 11:11 schreef Gump het volgende:
Ooooohhhhhhhhh, mag niet! >:)
wat is dit voor een zinloze reactie. hij wil een dvd afspelen in z''n dvd speler en dat werkt niet, dat is niet illegaal...

Geef eens wat meer info, zoals welk os, enz.

Pak je rust!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 april 2001 11:18 schreef den the man het volgende:

[..]

wat is dit voor een zinloze reactie. hij wil een dvd afspelen in z''n dvd speler en dat werkt niet, dat is niet illegaal...

Geef eens wat meer info, zoals welk os, enz.
Ik bedoelde crosspost.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Oh? sorry, ik dacht dat je het over iets heel anders had...

Pak je rust!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-08 14:19
dat krijg je als je bij powerdvd hardware matige decoding hebt aan staan en een europese dvd in je dvd spelert kiept. Oplossing op het vinkje in powerdvd weer uit te zetten, dan krijg je de boodschap niet meer.

Probleem zit hem in de pal / ntsc ellende. Amerikaanse video kaart (ntsc) europese film (pal)

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Pagina: 1