[BC3] Welke regestratie sleutel?

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17
Welke regestratie sleutel heb ik nodig om geavanceerde eigenschappen onder bij de volumeregeling aan te zetten (bass, trebble)

Komt er dus op neer dat ik een soort en met equalizer wil hebben voor mijn master output.

Specs:
Soundblaster 128, CT 4700

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
lees je eigen verhaaltje nog eens. Als jij zo''n opmerking zou zien, zou jij dan weten waar diegene het over heeft? Nee? Wij ook niet. Wees iets duidelijker aub. Mischien dat we dan iets voor je kunnen doen

Verwijderd

Je moet ff zoeken op "tone control" in het register en de waarde dan van 00 in 01 veranderen. Opnieuw opstarten en je hebt twee nieuwe sliders: bass & treble!
suc6!

/me had vroeger ook een sb128

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ah kijk, nu snap ik wat hij bedoelde. Hij bedoelde welke key in het register :).

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
psyflux doet zijn naam eer aan. Kan gedachten lezen :)

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 23:36 schreef Lampje het volgende:
psyflux doet zijn naam eer aan. Kan gedachten lezen :)
Hmmm, weer een nieuwe interpretatie van m''n nick :) Is eigenlijk een mix van Ferrapsylix en Hux Flux (uit de tijd dat ik nog goa luisterde en d&b nog niet ontdekt had).

En je moet et maar net ff weten met die sb128 inderdaad. Standaard staan de bass & treble (ook al zijn ze niet te zien) zo laag mogelijk |:(
Kwam ik toendertijd ook pas achter toen ik ''m al een half jaar had... Zijn ze gewoon vergeten bij Creative ofzo, want het staat ook nerges op hun site of in het boekje.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17
Owkee dan. Bedankt het werkt!! Niet dat ik twijfel aan jullie kennis. :)

<quote>
lees je eigen verhaaltje nog eens. Als jij zo''n opmerking zou zien, zou jij dan weten waar diegene het over heeft? Nee? Wij ook niet. Wees iets duidelijker aub. Mischien dat we dan iets voor je kunnen doen
</quote>

Sorry, was niet helemaal duidelijk, maar het is toch begrepen, zie ik.
Pagina: 1