Earth is nice, heaven is better...
Geen warez en andere illegale zooi hier!!!
Benieuwd hoelang deze thread open blijft....
Benieuwd hoelang deze thread open blijft....
De warez versie van GTA2 is nog niet uit, dus ik neem aan dat Flox het hier over de GTA2 demo heeft.
Flox > probeer de grote game sites eens, daar heb je altijd betrouwbare downloads
Flox > probeer de grote game sites eens, daar heb je altijd betrouwbare downloads
http://www.3dfiles.com/games/grandtheftauto2.shtml Demo vinden is toch niet zo moeilijk ? en als die het niet doet ? Dan moet je wachten op de definitieve versie...
Oeps het spijt me verschikkelijk, ik had het over de demo versie... Ik was er vanuit gegaan dat dit duidelijk was, aangezien de hele versie nog niet uit is...
Nogmaal mijn excuus...
Nogmaal mijn excuus...
Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
nee niets excuses. Als je er niet uitdrukkelijk bijzet dat je de hele versie wilt hebben motten ze niet zeiken en de thread openlaten. Stelletje overhypete gasten.
Ohh, sorrie.... de demo-versie. Ja, ik ben niet zo op de hoogte van spelletjes e.d. In dat geval mijn excuses
Verwijderd
Ruis in de communicatie komt weleens vaker voor, kijk maar naar The Jerry Springer Show
...
Verwijderd
ok ok.
WE ARE ALL HAPPY PEOPLE!!!
(suck my <piep> you <piep>!!!!!)
(Als ik nou ook nog kon slaan) just kidding......
(suck my <piep> you <piep>!!!!!)
Nou.... gelukkig dat er
bijstaat want anders........
.
Maar ik beloof me nooit meer te bemoeien met dingen waar ik niets vanaf weet. (fijn, hoef ik me nergens meer mee te bemoeien
)
Maar ik beloof me nooit meer te bemoeien met dingen waar ik niets vanaf weet. (fijn, hoef ik me nergens meer mee te bemoeien
Pagina: 1