[BC3] baspijp moet even wennen in de auto??

Pagina: 1
Acties:

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heel errug raar.
Ik heb dus voor in de kofferbak van mijn alfa 155.
Installeren was best pittig, had moeite de kabel van de accu weer de auto in te krijgen, maar met wat hulp van medetweaker MisterDon lukte het uiteindelijk.
Pijp zit er nu twee dagen in. Bas was wel oké maar eigenlijk viel het me toch een beetje tegen.
Totdat ik vanmiddag van kantoor naar huis reed. Stond in de file, lekker muziekje aan, peukie roken8-), en toen was het ineens of er een vlies brak ofzo in dat ding, ik weet niet wat er gebeurde, maar er kwam ineens een bak lawaai uit, FANTASTISCH , en het is niet meer opgehouden.

Nu heb ik weleens van iemand gehoord dat speakers(en dus ook baspijpen) soms als ze nieuw zijn weleens een sortement van in moeten spelen.
Is er iemand die weet of dit waar is , of me kan vertellen wat er anders aan de hand kan zijn?? Ik denk overigens niet dat het een vaag contactje is ofzo want alle bedrading is degelijk gemonteerd.
Heb er een hele fotoshoot van gemaakt die ik als ik tijd heb nog weleens online gooi

Verwijderd

Indraaien van een speaker is inderdaad nodig. Maar dat het zoveel verschil maakt is niet normaal. Uit jouw verhaal kan ik alleen maar constateren dat er INEENS een echte goede verbinding is gemaakt (voeding of LS aansluiting). Ik zou toch maar even goed de bedrading nalopen. Succes...

Verwijderd

Volges mij is je ski-luikje open gevallen :+

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dus je belt die gasten die je die pijp verkocht hebben en je vraagt: mag ik van u de afdeling pijpen? Waarop de verkoper vraagt: wat, de hele afdeling? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 april 2001 01:42 schreef Kikkervisje het volgende:
Dus je belt die gasten die je die pijp verkocht hebben en je vraagt: mag ik van u de afdeling pijpen? Waarop de verkoper vraagt: wat, de hele afdeling? :)
ROTFLMAO, echt geweldig, maar even serieus, bedankt voor de reply''s , nee ski luikje is niet opengevallen, had ik opengezet omdat ik anders niet veel bas had, is nu dus weer dicht gegaan, en gain op pijp iets omlaaggedraaid.
Maar idd, lijkt het of er ineens goed contact werd gemaakt, ik snap eigenlijk niet hoe dat kan, maar goed, ik ben allang blij dat ik nu lekker herrie in de auto heb >:)

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zat er niet ergens nog wat materiaal in de basbox (transportbeveiliging o.i.d.) wat eruitgehaald moest worden?

Nog 1 tip:

Probeer je installatie zodanig af te regelen dat je de bas-box niet ''hoort'' maar wel aanwezig is. (dus zodra je de bas-box uitzet, dan merk je het verschil wel..)

En dan komt de versterker voor de boxen voorin vanzelf wel... :)

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

je moest ''r gewoon nog ff ontmaagden :9~

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

He? Heb jij een fotoshoot er van gemaakt??? Ik dacht dat ik dat was geweest! >:)
Pagina: 1