Zie topic. Ik heb de drivers van de cd geïnstalleerd, maar als ik een div-x afspeel staat het maximum geluid superzacht, en een mp3 komt schetterend uit mijn headphones. Als ik de speakers erop zet werkt het wel, want dan zet ik de kaart zacht en de versterking hoog. Maar ''s nachts wil ik het huis slapende houden en gebruik ik dus de headphones. Wie weet wat het probleem is?
Xfire geeft probs icm een headphone, ook in win98. mijn oplossing is gewoon een versterker tussen koptelefoon en geluidskaart proppen. Een andere oplossing heb ik niet voor je, helaas.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Of je stelt gewoon de volumes in met de controls. Ik heb een X-Fire in Win2K en niks geen gezeik. Zelfs niet met de CD-spelers. Gewoon Ff het volume instellen.
Verwijderd
Met een jumpertje op de kaart zelf kan je de front-speaker uitgang versterken zodat er geen externe versterker nodig voor de koptelefoon. Nadeel is wel dat er meer ruis is.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de DivX gewoon zacht is geript
, dan klinkt alles goed behalve de DivX. Het is een veel voorkomend probleem bij beginners
Het kan natuurlijk zo zijn dat de DivX gewoon zacht is geript
Als je met ''beginners'' het maken van div-x bedoelt, zou alles kunnen, want ik heb de div-x van het netwerk van onze school geplukt
Maar de kaart geeft gewoon ruis ook op de speakers. (dat laatste was ik even vergeten omdat het met headphones veel erger is) Ik heb de kaart al in een ander PCI slot gedaan, al delen pci4 en 5 hetzelfde irq.
Verder heb ik alle relevante schuiven voluit staan, dus daar kan het lage volumemaximum niet aan liggen.
Verder heb ik alle relevante schuiven voluit staan, dus daar kan het lage volumemaximum niet aan liggen.
Pagina: 1