Toon posts:

Prince of Persia 3D

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wel, wie heeft 'm al wat kunnen spelen.

Ik vind hem al niet zo mooi meer....
Het lijkt sterk op Tomb Raider. Vallen, opstaan, springen, duiken, zwemmen en vechten maar.

Wie vindt 'm wel leuk?
De 3D-technologie vind ik niet zo geweldig.

O, ja. Hoe kom ik aan een wapen zoals een zwaard? Om mee te beginnen.

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik vind die "camera" die achter je karakter staat en die continu heen en weer zwiept als je b.v. met je rug naar een muur gaat staan knap irritant. Daardoor worden sommige moves echt onnodig moeilijk imho. Verder snap ik niet waarom de game alleen maar toetsenbord of joystick besturing toelaat. Waarom geen freelook met muis en (o.a.) vooruit, achteruit, strafe met keyboard zoals bij de meeste fpsen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar. Muis ben ik helemaal gewend in HL en Quake. Met behulp van toetsenbord kan ik zo uit de voeten maken. Zo hoort het.

Maar alleen joystick of toetsenbord? Dit zal geen goede game-play zijn!

Als dit zo moeilijk gaat, dan wil ik niet verder spelen. Ik ga liever anders spelen. Er zijn veel betere spelletjes. Natuurlijk is HL en TFC nog steeds topper. En daar speel ik met grootste pret mee.

Zonde hoor..... Prince of Persia 3D is interessant door zijn goede geschiedenis maar let niet op waarom Quake en HL zo succesvol zijn. Stomme mensen hebben ze daar, de makers van PoP 3D.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 13:28
Ik heb PoP 3D bij een vriend gezien... echt 3 keer niks, vergeleken met Tomb Raider 1,2 en 3 lijkt deze "prince" een Lego poppetje. Vierkante armpjes en beentjes. De tegenstanders zijn ook zo blind als radijsjes, maar dat kan ook te maken hebben met de verhaallijn die ze erin geprobeert hebben te stoppen. Jammer, deel 1 was vroeger nog echt spannend.