[BC3] Video-cd menu programma...

Pagina: 1
Acties:

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:58
Ik ben op zoek naar een programma om menu''s te maken voor video cd''s. Dit omdat ik Nero veels te beperkt vind.
Heeft iemand een idee welk programma ik daarvoor kan gebruiken?

GreeTz
The-Force

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
zover ik weet zijn er que prof proggies alleen dure programma''s die je alleen kan kopen (nou ja... :) ) mar deze zijn er alleen voor om Svcd''s te maken....

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• The-Force
Kopen is op zich niet zo erg omdat het voor me werk is. Dus als je een programma naam ofzo voor me hebt kan ik verder zoeken.

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
Philips Authoring Toolset en er zijn volgens mij nog een paar programma van Philips die handig zijn... maar wat wil je ermee doen? Ik denk niet dat deze proggies zoveel meer kunnen als het menu-creator systeem in Nero 5.5...

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• The-Force
We hebben in het verleden films laten digitaliseren en daarvan een cd-i (vcd) laten gemaken.
Deze cdi''s hebben allemaal de zelfde opmaak qua menu e.d. Er zaten ook weer sub menu''s in. Zoiets wil ik nu zelf gaan maken, dan hoeven we dat niet meer uit te besteden.

• The-Force
Iemand anders nog misschien?
Pagina: 1