Binnenkort wil ik een nieuwe microfoon gaan kopen. Afspeelapparatuur is geweldig hier, maar voor opnamen heb ik alleen nog een standaard microfoontje van Philips van F50,- waar bij de specs 50-20000Hz al frequentiebereik staat. Onder de 60 komt hij dus niet en niet boven 13000.
Ik wil dus een microfoon gaan kopen voor mijn drumstel. Hij moet dus een behoorlijk membraan hebben, zeker omdat ik een twinstep wil gaan kopen. Ik heb niet bepaald veel geld ervoor beschikbaar. Zo rond de F400,-
Dan heb ik 2 vragen:
-Welke microfoon kan ik het beste kopen voor een drumstel met een F400,- uit uigangsprijs?
-Kan ik beter 2 microfoons van rond de F200,- kopen met een voor de bass drum en 1 voor de toms, snare drum, hihat, en bekkens.
Of kan ik beter 1 microfoon van F400,- kopen voor mijn volledige drumstel?
Ik wil dus een microfoon gaan kopen voor mijn drumstel. Hij moet dus een behoorlijk membraan hebben, zeker omdat ik een twinstep wil gaan kopen. Ik heb niet bepaald veel geld ervoor beschikbaar. Zo rond de F400,-
Dan heb ik 2 vragen:
-Welke microfoon kan ik het beste kopen voor een drumstel met een F400,- uit uigangsprijs?
-Kan ik beter 2 microfoons van rond de F200,- kopen met een voor de bass drum en 1 voor de toms, snare drum, hihat, en bekkens.
Of kan ik beter 1 microfoon van F400,- kopen voor mijn volledige drumstel?