[BC3] ervaring met dual pIII rendering in premiere ?

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik ben van plan een een nieuw dual PIII systeem te gaan bouwen. Het moederbord dat ik op het oog heb heeft een firewire aansluiting. Als ik hier een DVcamera aanhang, is het dan allemaal een beetje te editen ? (puur op cpu kracht). Hoelang duurt het renderen ongeveer ? Iemand die ervaring heeft met dv-montage in premiere ?

Verwijderd

als dit je hoofdoel van deze machine is kan ik je beter een apple macintosh aanraden.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Premiere is natuurlijk het beste programma om video in te bewerken dus dat zal wel lukken, maar een mac heb je meer aan, zeker eentje met een DVD Video writer.

• under-world
nee geen mac !!!

Ik wil mijn eigen pc uitbouwen omdat dat mij het minste kost, een "echte" mac kan ik toch niet betalen, een imac g3:( hoef ik zowieso niet. Nu kan ik tenminste zelf bouwen etc.

mac roepen dat geloof ik wel, maar ik wil juist vergelijking van bv 2pIII''s op 1 ghz tegen een imac.

Weet niemand antwoord op mijn vraag ?

(eventueel zit ik ook aan een matrox RT2000 te denken, heb dan aan 1 cpu voldoende ?)

• under-world
really nobody ?????

heeft iemand die matrox rt2000 trouwens ?
of de miro dv 500 ??

Verwijderd

Ik heb de DV 300, de voorloper van de DV 500 met alleen digitaal in en uit. Draait lekker op een PIII 500 met 512 MB Dimm..

Willem

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Ik heb een Dual en werk ook veel met video, maar ik kan nu niet direct zeggen dat ik veel snelheidswinst merk.
De meeste codecs ondersteunen geen W2k of > 1 CPU

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
Eeej,

Als je een DV500 wilt, dan moet je gaan voor de DV500 plus. Deze heeft namelijk betere ondersteuning voor Adobe Premiere 6.0.
EN heeft ondersteuning voor DUAL cpu onder NT en W2K

Gr:):)tZZ

P.S.
DV500plus is dus de opvolger van de DV500

• under-world
thanks smiley !!!!
Pagina: 1