Toon posts:

[BC3] Havin exonion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik zou eerst de Lenoxx MP3 speler gaan kopen, maar zag laatst de havin exonion staan op mp3spelers.nl staan.

Kijk hier eens voor de specs:

http://www.mp3spelers.nl/prod.php?id=11&Mp3spelers_Session=2334bfa37ceab508bb135230a1c82e9e

Is dit wat?? Iss ie beter dan de philips ?? Als het niet de moeite waard is om te wachten ga ik namelijk die expanium van hiplips kopen.

Graag jullie mening

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:16

Magic666

No one's neighbour!

Xpanium is duur! (voor wat je krijgt) Ik heb de Lenoxx en die bevalt perfect! De Havin is uiteraard beter maar ook duurder. Als ik nu nog geen lenoxx zou hebben zou ik ook voor de Havin gaan. Die Philips is het gewoon net niet, in alle reviews trouwens. (en dat terwijl ik toch een PSV logo heb..... ;))

Als je wilt wachten, wacht dan op de Havin. Geen tijd ga dan voor de Lenoxx.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Jammer maar helaas zit er op die exonion geen Feyenoord logo :( , maar dat butsen we er wel even op :P

Ik ga zeker even op die exonion wachten, want die ziet er wel een stuk mooier uit dan die lenoxx, en het oog oogt ook wat of zoiets;)

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

het oog wil ook wat! ;)

Al vindt ik de lenoxx absoluut niet lelijk. Is wel gaaf als je de cd ziet draaien.

Zou die niet een dezer dagen uit komen?

Verwijderd

Topicstarter
Precies !!

Al zou een vette pic van een }:O denk ik ook niet misstaan.

Volgens de website komt ie de 19e uit. dus nog even geduld.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Dan vindt ik het PSV logo toch mooier! ;)

Als je hem hebt zet dan ff een mini review hier neer ok?

Verwijderd

Topicstarter
doe ik

Verwijderd

Zie ook de review op tweakers.net

De Exonion is niet alleen mooier dan de Expanium, hij heeft ook nog eens een 8mb buffer (8 minuten op 128kpbs) en heeft veel meer functies, plus dat de batterijen 12 uur mee kunnen gaan en hij ze intern oplaad :)

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Heb hem vandaag eindelijk binnen gekregen, en hij is in 1 woord fantastisch!!

Ik sluit me helemaal aan bij de review op tweakers.net. Ik heb ook een demo van de expanium gehad, en die kan bij lange na niet tippen aan de exonion.

Goeie weergave, handzaam model en lange speeltijd zijn maar een paar dingen.

Kijk voor de review maar eens op: Havin Exonion

En hij is te bestellen op: [url="http://http://www.mp3spelers.nl"]Mp3spelers.nl[/url]

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 20:00
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. Ik kan maar 1 ding zeggen: GEWELDIG !!! :)

Verwijderd

Topicstarter
hij is zeker wel waus!! Met zo`n tape - line out adapter is het in mijn auto wel soppen. :9

Ben ik blij dat ik nog geen zin had om een radio-cd speler te kopen :):):)
Pagina: 1