De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik neem aan dat je dus een simpele kruising tussen VU-meter en Watt meter bedoeld?
ik heb ooit een schematje gezien dat (analoog) daaraan voldeed. bevatter alleen 1 condenstator/1 potmeter/1 weerstand en 1 diode en een metertje per kanaal.
''t werkt wel aardig zit nu nog op een oude gitaatversterker
Dus als je analoog wil geef een gil en ik zoek het schema op.
ik heb ooit een schematje gezien dat (analoog) daaraan voldeed. bevatter alleen 1 condenstator/1 potmeter/1 weerstand en 1 diode en een metertje per kanaal.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
bedoel je met een analoog metertje met wijzertjes? want ik wil juist een waarmee je een aantal leds kan aansturen.Op zaterdag 31 maart 2001 22:07 schreef Duur het volgende:
ik neem aan dat je dus een simpele kruising tussen VU-meter en Watt meter bedoeld?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
yep analoog metertje.
zo''n wijzer ding. vind ik persoonlijk leuker dan die led dingen.
Maar er staat ergens een thread over harddisklichtjes die bij meer activiteit meer ledjes laten branden.
Daar stond ook een schema bij. Dat is eigenlijk precies een digitale VU meter (met LEDjes) hooguit het ingangsweerstandsnetwerkje aanpassen en een diode toevoegen. (hdd-ledje geeft gelijkspanning en een luidspreker werkt op wisselspanning)
strekte met zoeken!
[edit: niet zolang typen, want dan staat de oplossing al boven je berichtje]
zo''n wijzer ding. vind ik persoonlijk leuker dan die led dingen.
Maar er staat ergens een thread over harddisklichtjes die bij meer activiteit meer ledjes laten branden.
Daar stond ook een schema bij. Dat is eigenlijk precies een digitale VU meter (met LEDjes) hooguit het ingangsweerstandsnetwerkje aanpassen en een diode toevoegen. (hdd-ledje geeft gelijkspanning en een luidspreker werkt op wisselspanning)
strekte met zoeken!
[edit: niet zolang typen, want dan staat de oplossing al boven je berichtje]
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Velleman verkoopt dit soort dingen, maar ze zijn redelijk prijzig. Een stereo VU meter kostte mij 85,-, een power meter kost 40,-.
Jag
Jag
hmm, dus dit is zo''n ding met ledjes?Op zaterdag 31 maart 2001 22:15 schreef the12be het volgende:
[afbeelding]
schema, gewoon cinq ingang,
zo ja, waar kun je dat ic halen?
Pagina: 1