De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Dat kan wel met een televiewerOp zaterdag 31 maart 2001 22:49 schreef Stropdas het volgende:
Ik dacht begrepen te hebben dat je ook de speciale minidiskspeler erbij moet hebben. Je kan toch ook niet zomaar op iedere videokaart je tv-tje aansluiten. Bij www.sony.com was de speler te vinden (je krijgt de datakabel er nu nog gratiz bij)
Die zet je op je VGA poort.
Maar je hebt wel gelijk, het was alleen met 1 model geloof ik.
de optiche uitgang werkt geweldig.. en als je zo''n kabel enzo moet gaan kopen ben je ook al weer veel geld kwijt...
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Die usb kabel word meegeleverd met de mz-r700 PC
Dus ik dach koop gewoon zo''n terratec kaartje
Verwijderd
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Dorus weet je ook waar ik zo''n md met usb kan kopen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb zelf laatst de r900 gekocht en zit nu ook te wachten tot ie uitkomt. Hij gaat dus 99 euro kosten (volgens die winkel), maar ik krijg hem voor de helft, daar ie schijnbaar bij de r700 ook voor de helft van de prijs geleverd gaat worden (da''s dus 49 euro)
49 is wat anders
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Er staat in de Sony catalogus ook een ander apparaat om MiniDiscs te beschrijven (PC randapparatuur, dus geen speler of zo). DIe was wel rond de 1250 dacht ik
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Kost je d8 ik iets van 200,- dan kun je net zo gied een digitale geluidskaart kopen van 99,- bv de terratec 512 digital met optical out.....ben ik overigens ook van plan
Verwijderd
Na 14 dagen, niets, 3 weken, :Zniets, enz. totdat ik na 6 weken maar m''n aanbetaling ga ophalen.
Nu via www.raf.nl besteld, geen enkel probleeem (zeiden ze). Als het goed is, is de kabel er dus over 10 dagen. Verder kan ik wel vertellen dat je die kabel wel overal moet kunnen bestellen.
I like MD, I hate Scheer en Foppen. (kutzaak)
Anders ga je op school effe 74 min. achter een pc zitten om 1 MD vol te krijgen...Op maandag 09 april 2001 23:16 schreef THC_Vissie het volgende:
Jongens, jullie lopen iets achter. Ik heb zelf die mz-r70 en geen digitale uitgang. Omdat we op school een 2mb lijn hebben liggen, wou ik ook zo''n kabel. Ik dus naar de winkel (Scheer en floppen). Ja, dat kan wel, euhh 14 dagen levertijd. Goed? Goed.
Na 14 dagen, niets, 3 weken, :Zniets, enz. totdat ik na 6 weken maar m''n aanbetaling ga ophalen.Dus, nog geen kabel. Weer kijken op de site van Sony, ja hoor, toffe kabel.
Nu via www.raf.nl besteld, geen enkel probleeem (zeiden ze). Als het goed is, is de kabel er dus over 10 dagen. Verder kan ik wel vertellen dat je die kabel wel overal moet kunnen bestellen.
I like MD, I hate Scheer en Foppen. (kutzaak)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Metal up your ass
Verwijderd
Daar staat het niet hoor, maar je hebt er weer een bezoeker bij.Op maandag 16 april 2001 19:40 schreef jasperj het volgende:
kijk hier: www.minidisc.f2s.com
En muziek kan je niet sneller dan 1:1 kopieeren naar MD, dat kan alleen met speciale deck''s die cd en MD in een hebben.
http://www.minidiscworld.nl
Greetz,DP.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Werkt wel aardig alleen het geluid wordt wel omgezet van digitaal naar analoog. Kan ik dus beter gewoon de uitgang van mijn Terratec gebruiken.
Bas
Tjielp... een vogel.
Greetz Kevin