Ik zoek een digitale camera van tussen de 1000 en 1500 gulden voor regelmatig gebruik, welke is de beste keus?
kijk eens op http://www.dpreview.com
dan buyingguide selecteren... daar kan je bijna AL je wensen m.b.t. een digitale camera opgeven... er rollen dan voor jou de beste camera''s uit...
Maar heb je de search ook al eens gebruikt?
dit soort vragen komen echt veel vaker voor.....
dan buyingguide selecteren... daar kan je bijna AL je wensen m.b.t. een digitale camera opgeven... er rollen dan voor jou de beste camera''s uit...
Maar heb je de search ook al eens gebruikt?
dit soort vragen komen echt veel vaker voor.....
Paar vraagjes:
- Wat voor geheugenschijfjes
- Hoeveel foto''s passen er op zo''n ding?
- Wat is de goedkoopste printer waarmee je goede foto''s kan printen?
- Wat voor geheugenschijfjes
ik zou als ik jou was niet een hele goedkope printer kopen...
De printer is toch wel heel belangerijk, zeker als je een 1mpixel+ camera hebt...
De printer is toch wel heel belangerijk, zeker als je een 1mpixel+ camera hebt...
edit:
Ik wil niet zeggen dat goedkoop meteen slecht is ofzo..
Ik wil niet zeggen dat goedkoop meteen slecht is ofzo..
op http://www.dpreview.com staan ook nog eens UITGEBREIDE reviews....... met volgens mij ALLE info die je je maar kan bedenken....Op zaterdag 31 maart 2001 18:27 schreef D-Smoove het volgende:
Paar vraagjes:
- Wat voor geheugenschijfjes![]()
Ga daar eens kijken......
Ik zou niet voor een fotocamara gaan tussen de 1000 en 1500 daarvoor krijg je weinig kwaliteit....
Ik heb zelf het beste van het beste bijna de Nikon Coolpix 880...en die is echt fijn...en heel strak. Voor 2000 piek heb je er een.
Ik heb zelf het beste van het beste bijna de Nikon Coolpix 880...en die is echt fijn...en heel strak. Voor 2000 piek heb je er een.
Another white boy in this movie? Damn!
Pagina: 1