Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Niet dat ik er veel verstand van heb hoor maarre
citaat :
"Krachtig hifi-geluid voor multimedia-pc"
zegt denk genoeg...
"Krachtig hifi-geluid voor multimedia-pc"
zegt denk genoeg...
ff kijken hoeveel ohm die is als dit overeen komt met wat de versterker levert dan kan het wel.. wel ff uitkijken dat je je speakertje niet overbelast!
tenzij de subwoofer nog een aparte aanstuur spanning nodig heeft maar dat kan ik uit je verhaal niet opmaken..
tenzij de subwoofer nog een aparte aanstuur spanning nodig heeft maar dat kan ik uit je verhaal niet opmaken..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
daar heb ik dus ook geen idee van, aangezien ik het spul hier zelf niet heb, maar we proberen het nog wel een keer op mijn eigen versterker
die gozer had nog een subwoofer set, een andere, wat voor een weet ik niet, maar daarvan deed de subwoofer het ook niet los zei die. nou ja zal wel dan
die gozer had nog een subwoofer set, een andere, wat voor een weet ik niet, maar daarvan deed de subwoofer het ook niet los zei die. nou ja zal wel dan
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Uuhhh probeert hij nou die TRUST subwoofer aan te sluiten op een surround versterker?? DUH dat het niet werkt
Nee ff serieus: Zo''n PC subwooferset is gewoon niet gemaakt om gebruikt te worden i.c.m. HiFi apparatuur. Is gewoon niet krachtig (en goed) genoeg en bovendien wordt er niet voldaan aan de aansluitspecificaties dus je kan zo de subwoofer opblazen ALS hij al werkt bijvoorbeeld.
Ik zou ook niet weten waarom je dit zou willen doen zo...
Meesterlijk gezegd!Op vrijdag 30 maart 2001 23:45 schreef Metten het volgende:
Nee ff serieus: Zo''n PC subwooferset is gewoon niet gemaakt om gebruikt te worden i.c.m. HiFi apparatuur. Is gewoon niet krachtig (en goed) genoeg en bovendien wordt er niet voldaan aan de aansluitspecificaties dus je kan zo de subwoofer opblazen ALS hij al werkt bijvoorbeeld.
Uhh, jaja. Misschien dat je toch eens de AV FAQ moet lezenff kijken hoeveel ohm die is als dit overeen komt met wat de versterker levert dan kan het wel.. wel ff uitkijken dat je je speakertje niet overbelast!
Het kan iig gewoon. Of je er gelukkig van wordt is een tweede, maar het kan iig wel. Die sub heeft zijn eigen versterker, dus je hoeft niet na te gaan denken over impedanties (of hoeveel ohm die is in wat minder technische taal).
Alleen het is wel zo dat de sub aangesloten moet worden op een pre out, dan sluit je hem eigenlijk op de voorversterker aan. En dan krijgt de sub een line level signaal dat verandert bij het draaien aan de volumeknop zeg maar. Alleen moet je wel de sub uitgang pakken, want als je de sub full range aansluit is de enige begrenzing van het geluid dat de sub weergeeft de interne crossover die waarschijnlijk ergens op 250Hz ofzo staat, veel te hoog iig.
Dus hij moet gewoon een simpel kabeltje met aan beide kanten een rca (tulp) stekkertje eraan doen tussen de line in van de sub en de sub out van de receiver. En daarna sparen voor een betere sub
Jag
Pagina: 1