sygate

Pagina: 1
Acties:

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
ik zit achter een sygate server en kan daardoor tiberian sun niet over het internet spelen weet iemand welke regel ik aan de apprule.cfg moet toevoegen om het werkend te krijgen?!

thanx!
cheerz, RobbyNitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Verwijderd

zelfde vraag voor Unreal en Unreal tournament.....

Verwijderd

jullie weten het niet he ;)

kermit

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Voor Unreal (tournament) zijn bij mij geen extra regels nodig, werkt gewoon :)
TS weet ik niet.. nooit geprobeerd

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
voor beide niet .. ;)

HT-addict in spe

Verwijderd

Inderdaad, installeren en wegwezen ermee :)

• RobbyNitroz
argh....geen regels...dan doet ie het echt niet, wel als ik hem op mijn server installeer...maar in de kelder TS'en is ook nix ;) ik heb met meer spellen dat het niet werkt door sygate, volgens mij moet ik toch echt wat aanpassen in die cfg van sygate :( :(
als je tegen iemand Quake2 wil spelen en een server wil draaien moet je toch ook regels activeren die standaard al in apprule.cfg staan...anders werkt dat ook niet...!!

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Verwijderd

Volgens mij niet hoor...Ik heb tot nu toe elk spel via Sygate kunnen spelen. Die .cfg file is volgens mij alleen als je ftp/http etc servers wil configureren.

• RobbyNitroz
ik kan wel op een Quake server inloggen en spelen...das geen probleem. Maar als ik een server opstart dan kan jij die niet vinden omdat de server op het locale adres draait en sygate de server moet doorlinken naar het ip adres van de sygateserver, daar staan een paar regels voor in de apprule.cfg zodat je dat werkend krijgt (standaard staan de regels geremt)...maar ander spel andere regels zo lijkt het :/

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 18:58

Snuffel

Vroem!

Ah... volgens mij begin ik te begrijpen wat je bedoeld. Ik ben dat ooit eerder tegengekomen.
De oplossing was overigens erg simpel. Even het IP-adres van de server waarop jij (of anderen) wilt connecten noteren, en die handmatig in de configfile van Quake2 zetten.

File: config.cfg

Regel (bv):

set adr8 "62.108.15.168"
set adr7 "192.168.0.25"

Probeer eens.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• RobbyNitroz
Ja snuffel.....dat klopt :-) dat werkt dus ook bij mij....maar nu heb ik dus tiberian sun gekocht en daar weet ik die regels niet van! :-(((

Verwijderd

Emmm, nou jullie hebben gelijk; unreal en UT werken gewoon.... Maar quake3test niet! Ik krijg iedere keer "server full".....?

Verwijderd

ok ok, vergeet dat laatste maar, q3 doetet nu wel :)
Maakt ook nie uit, UT is veeeeeeeel beter :)
Pagina: 1