Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Eerste ervaringen met UT demo?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05 14:46
Hi,

Net even de vier levels van de UT demo doorgespeeld, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Niet alleen ziet het er onwijs gaaf uit, de levels hebben ook een grotere variatie dan Q3, en het ruime arsenaal aan wapens (waarvan vele een secondary fire mode hebben) zorgt er bovendien voor dat er veel mogelijke tactieken zijn om je tegenstander te fraggen. Die bots zijn niet echt moeilijk te verslaan (op stand average dan :)) maar nu maar eens kijken hoe het tegen menselijke spelers gaat :)

• Femme
  • Laatst online: 13-11 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Cool. Zit er een software renderen in (ja toch?). Zou het draaien op een PII-300? Dan kan ik het op school uitproberen :9~.

En draait-ie ook nog goed op een oude TNT?

Volgens mij gaat UT veel meer kont schoppen dan Q3.

Verwijderd

ben nog aan t downen, met wel 3k/sec; Casema, I love you...... NOT! :( :(

• FatalError
  • Laatst online: 08-11 17:47
Ik vind mijn 30 kbyte/s bij Gelrevision anders ook niet helemaal top.

If it ain't broken, tweak it!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:29

winnie

de poes...

Ach zeik niet. Ik mag in mijn handen knijpen als ik 3 k/Byte/s met mijn 33.6 modem haal. Om nog maar over de kosten te zwijgen.

• RemCOW
  • Laatst online: 09-11 12:36
Ik ben nu druk aan het downloaden met bijna 8 kb/s met mijn ISDN ..

• jeroen|IA
Femme: er zit software rendering bij ja, maar dat zuigt natuurlijk. Hebben ze bij jullie op school niet eens behoorlijke Geforces in die bakken zitten? :9

Hij draait op zich prima op de oude TNT (ik draai em op 800 x 600) maar ik heb wel last van wat rare renderfoutjes in de schaduwen af en toe. Nu heb ik daar met Q3 soms ook last van, dus ik vraag me af of het een hardwareprobleem is. Verder wil het ding niet echt lekker afsluiten (ik moet hem steeds uit zijn lijden verlossen met een botte "end task"). Als je UT hebt gespeeld raad ik je aan om je poeter ff te resetten.

• RemCOW
Hij is errug cewl!!! Ik ga strax nog ff online spelen, ff kijke hoe dat is..

Die bots zijn best wel goed, zelfs al op ehm, experienced... Maar ik ben ook nog niet zo goed ;)

Hij draait soepel (35-40fps) op OpenGL, 1024x768, alles op high en 32bit.. (met c333@416, tnt2u en 192mb ram)

Greetz!

• Femme
  • Laatst online: 13-11 20:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben hier Diamond Speedstar A50 kaarten :r. Draait redelijk Half-Life met de software renderer. OpenGL kennen die kaarten niet en D3D is trager dan de software renderer :(.

Verwijderd

Bij mij is de d3d (met G400) performance flink tegengevallen, moet met alle details aan terug naar 800x600 of naar 1024..
Vreemd
Voor de rest is de gameplay lekker en het level design heel gevarieerd.
Maar ik vind (voolrlopig) Q3 grafisch mooier.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 17:55
Ik draai hem nu in 640x480x16 op een c366 met een TNT. Bij hogere resoluties stort de hele performance in elkaar, vooral bij de grote open levels (vooral domination, dat egyptische level).
Het speelt alleen wel vele malen soepeler dan Unreal.
Ik vind Q3 toch wel lekkerder. Bij UT heb ik een beetje een mickey mouse gevoel.

Verwijderd

Femme, er bestaat NU OpenGL voor Diamond Speedstar A50's. Als de chip SiS 6326AGP chipset hebben, dan kun je drivers van SiS website halen die NU OpenGL DLL bevat.
Zo kun je toch nog beetje hardware matig doen, als ik goed heb.
Gebruik standaard/default OpenGL. Zoals in Quake 2.

Probeer maar es. Je kan Turok ook mee spelen en dat moet kunnen.

Je kan ook drivers van mijn FTP halen.
Inloggen op ftp server 212.187.2.87 met naam: user en password: user

Probeer maar of het lukt.

Verwijderd

Remcow, hoe ben jij aan die OpenGL ondersteuning gekomen?
Ik heb alleen Software, glide en d3d.
Zit er soms verschil in de geupgrade versie van 3dfx en de volledige demo?

Verwijderd

Ik vond die demo er ook wel redelijk uit zien, maar q3test gaat echt beter worden. UT draait prima op mijn voodoo2, bots zijn wel redelijk. Nu alleen even wachten op de nieuwe q3test demo...

• jeroen|IA
Edward: klopt de 3Dfx versie + upgrade mist de OpenGL ondersteuning. Wil je die toch dan moet je de full version (van de demo dan) downen.

Verwijderd

Ik heb em gisteravond (tussen 11 en 1) online gespeeld. Ik heb Casema kabel, dus ik verwachte er nie zoveel van, maar het ging prima! Af en toe werd ik gedisconnected, maar verder heel vlot.....

Algemene indruk; ik moest wel ff wennen aan dat vuurwerk. Unreal is toch veel soberder. Met al die kleurtjes vond ik die minigun er maar wat kaaltjes bij afsteken. Geef mij maar die pulse rifle!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:02
UT rulez
ik vind het mooier als Q3 en beter speelbaar

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• RemCOW
Ik vind de OpenGL en D3d van UT nog best wel zuigen. Met OpenGL quit ie de hele tijd na een map switch (online, ik maak strax wel ff een screenshot.. nog niet geprobeerd bdw met d3d), en met D3D draait ie 5-10 FPS slomer dan met OpenGL .. :(

Maar ik vind dit spel egt rulen! De bots vallen me erg mee, ze zijn best wel goed. Op experienced had ik net een spread van 15 (ik 1e) dus moet weer ff een stapje moeilijker gaan, ben benieuwd :)

• glrfndl
  • Niet online
Hoe kun je trouwens de muissnelheid verhogen, want bij mij staat die veel te laag. In het menu staat ie al op max, maar volgens mij verandert er in het spel niks.

Prepare for unforeseen consequences

• FatalError
  • Laatst online: 08-11 17:47
Dat moet je doen bij Options|Preferences|Input en dan kan je mouse sensitivity veranderen

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

Ik heb dat gezeik met dat Direct3D + TNT1 + Unreal code - probleem. Hij swapt continue de textures in en uit het geheugen, super irritant, 1 en al schokken. Ze zijn bezig met een bugfuix geloof ik. Je kan 't probleem ook oplossen door 128 mb in je compie te knallen maar dat is tegenwoordig een beetje duur :(

Anyway, met de gehackte creative labs unified drivers draait ie prima dus tot Epic een patchtje released kan ik 't daarmee wel spelen. 'T ziet er inderdaad jummie uit allemaal, maar die nieuwe Q3test wordt ook niet te versmaden :)

Bassov

Verwijderd

Mouse sensitivity is ook in stappen van 0,1 in te stellen.

3 vond ik altijd te weinig, 4 te veel.

3,5 is perfect

• jeroen|IA
3.5!? bij mij staat ie op 7... :)

Verwijderd

bij mij staat ie ook altijd vrij hoog 6 of 7 dan komt het meer uit de vingers ipv van uit de pols.
Misschien een domme vraag maar hebben verschillende muizen niet een verschillende outpout, kogel groote ect.?
Pagina: 1