Toon posts:

[BC3] media streaming onderzoek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gekeken in het forum of het al eerder is besproken, maar dat is niet het geval..

Misschien ben ik gewoon |:( maar kan geen onderzoek vinden waar realplayer, quicktime, mediaplayer of ander streaming technieken met elkaar wordt vergeleken.

misschien kunnen we in deze thread bespreken welke streaming techniek het beste is..

Kemo :P

Verwijderd

|:( dus ?

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
DvB :9

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Verwijderd

Mp3 streaming natuurlijk :)

Verwijderd

Op vrijdag 30 maart 2001 16:20 schreef Kemo het volgende:
Ik heb al gekeken in het forum of het al eerder is besproken, maar dat is niet het geval..

Misschien ben ik gewoon |:( maar kan geen onderzoek vinden waar realplayer, quicktime, mediaplayer of ander streaming technieken met elkaar wordt vergeleken.

misschien kunnen we in deze thread bespreken welke streaming techniek het beste is..

Kemo :P
Hoi Dark Angel :) ,

Ik denk niet dat het veel zin heeft om de zeggen welke streaming techniek het beste is.
Elke streaming techniek heeft zijn eigen voordelen en nadelen. Bijvoorbeeld mp3 streaming kwa geluid kwaliteit is hij het beste maar het geeft natuurlijk veel meer problemen met iemdand die een 56k modem heeft. Dit geld ook voor DivX (voor beeld + geluid).

Wat beter is, dat denk ik tenminste welke streaming techniek wordt het meest gebruikt?!

Ik denk zelf dat ASF (ASX) het meeste standaard streaming media is voor beeld en geluid. Omdat elke windows bijna wel mediaplayer 6 of hoger heeft (in iedergeval in Windows 9x en Windows2k). In mediaplayer wordt ASF(ASX) ondersteunt.

en bij realplayer en quicktime moet men vaak die programma''s installeren voordat zij die streaming techniek kunnen gebruiken.

Ik hoop dat je wat aan hebt aan deze informatie!!!

mzzl,

DragonMX 8-)