Toon posts:

[BC3] LG mp3 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb daarnet een mp3 speler gekregen, met 32mb geheugen, maar nu kunnen er maar 4 nummers op en dan is ie al weer vol.:(

ik denk dat ik een soort programma nodig heb waarin je de bitrate kan verlagen?????

weet iemand waar ik die kan halen??:?

thanx *D

Verwijderd

Topicstarter
en weet iemand misschien gelijk waar ik een mooi programma kan downloaden om die mp3 naar mijn mp3 speler te uploaden

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51

Klippy

Still Game

MP3 speler gekregen?? Legaal? Dan zou er software bij moeten zitten dus is de laatste vraag overbodig. Of anders ff erbij zetten wat t voor MP3 speler is...
Bitrate verlagen? Opnieuw rippen (of downloaden :Y) ). Anders past r inderdaad niet te veel op nee. 32MB is toch al niet te ruim hoor.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
k thanx maar daar schiet k ook niet veel mee op k heb geen zin om weer nummers opnieuw te gaan downen, ik weet gewoon dat er een bepaald programma voor is.

maar.........tja.....waar ???????:?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op donderdag 29 maart 2001 23:28 schreef martinn16 het volgende:
k thanx maar daar schiet k ook niet veel mee op k heb geen zin om weer nummers opnieuw te gaan downen, ik weet gewoon dat er een bepaald programma voor is.

maar.........tja.....waar ???????:?
Ehm... mp3-2-wave OID (is een prog) omzetten naar WAV, en dan die wave weer naar MP3?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50
Euh, doe in WinAmp bij preferences -> output Diskwriter... maak je er een Wav van... Pak daarna Xing oid en maak er een MP3 van met een lagere bitrate... klaar...

Suc6

- hardware always changes.. -

Verwijderd

Topicstarter
oh tja zo ken het ook :)

he thanx man iedereen gaat ut ff proberen

de ballen
Pagina: 1