die heb ik ook en heb er wel 0 problemen mee. ik heb alleen de driver geinstalled staan, niet die extra software (weet de naam niet meer, met zo''n xtra taakbalb bovenin)
Mij windows (98se) hangt erg vaak, zo niet heel erg vaak. Ook al heb ik net een verse format c: Dus ik denk niet dat het hangen aan windows ligt. Maar maybe aan me live player 1024, want ik had wel eens gehoord dat daar een hoop probs mee zijn. Is dat ook zo, of is dat gelul. Ik heb wel andere drivers geinstalled omdat ik bij de standaard drivers, gelijk een blauw scherm kreeg. Weet iemand hier wat op!?!?!? Verdere specs Abit BE6 v2, PIII 500 coppermine, asus 7100 (met creative tnt2 m64 had ik het ook), 2X128 mb, 1 100 mhz en 1 133 mhz. Maar met alleen die 100 mhz deed tie het ook. Ik word hier echt moe van. Moet die geluidskaart maar in de kast?? Want dit is echt niks.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
probeer het ook eens zonder die geluidskaart. (alhoewel ik denk dat het daar niet aan ligt, want ik heb zelf ook zo''n ding en heb nooit problemen) Als het niet aan de kaart ligt, probeer dan eens winME of win2000.
Verwijderd
Krijg vaker deze problemen voor m''n kiezen..
Je hebt de soundblaster live patch nodig..:(...het is een bekend probleem tussen coppermine en de live...
te downloaden op www.sblive.com
Je hebt de soundblaster live patch nodig..:(...het is een bekend probleem tussen coppermine en de live...
te downloaden op www.sblive.com
Die heb ik ook geinstalleerd.
Dit kan ik wel vinden, maar niks voor de coppermine
Sound Blaster Live! Cyrix Patch
CTSYN-95DRV-1-US
This upgrade is for users of Cyrix 6X86 Processors only.
Resolves the problem of setting up Sound Blaster Live! or Live! Value on Cyrix 6x86 processors. Please view the included README.TXT file for installation information.
Dit kan ik wel vinden, maar niks voor de coppermine
Sound Blaster Live! Cyrix Patch
CTSYN-95DRV-1-US
This upgrade is for users of Cyrix 6X86 Processors only.
Resolves the problem of setting up Sound Blaster Live! or Live! Value on Cyrix 6x86 processors. Please view the included README.TXT file for installation information.
mhr-zip@wanadoo.nl
Verwijderd
is een p3 500 ook een coppermine?...zal dan wel...als je ff search doet op die foutmelding, vindt je de oplossing..iets met een aanpassing in de registry
Maar ik krijg geen blauwe schermen, maar steeds gaat eerst IE hangen en dan stop winamp. En me computer reageert nergens meer op. Maar het beeld blijft gewoon
kruip
Hij doet het al zolang als ik hem heb, dus ook met alleen die 100 mhz. Met die 133 erbij is het niet erger geworden.
Verwijderd
Bij "vage" instabilitiets problemen kun je het best beginnen bij je werkgeheugen, een PCI of ISA kaart is zelden de oorzaak je zegt pc 100 en pc 133 geheugen te gebruiken....probeer is of,of dus 1 dimm van 1 soort erin, dan heb je even wat minder geheugen maar kun je wel de werking testen....sblive is een prima product, weinig problemen in de stabilitietshoek......wel van andere
probeer het eens!
DaBuzzzzz
probeer het eens!
DaBuzzzzz
Verwijderd
als''ie PIII500E geeft bij het opstarten dan heb je een coppermine....;)Op vrijdag 30 maart 2001 01:37 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
is een p3 500 ook een coppermine?...zal dan wel...als je ff search doet op die foutmelding, vindt je de oplossing..iets met een aanpassing in de registry
een PIII600EB is bijvoorbeeld een coppermine op 133MHz FSB...(de "B" staat dan voor 133MHz)
heb je misschien wat in de bios lopen klooien? Ik had namelijk wat instellingen veranderd in de BIOS, en ik kreeg ineens geen IP-adres meer van Chello
Ik een mooie nieuwe install van windoos erop zetten... zelfde probleem... alles deed het behalve dat IP-adresje. Bleek het toch iets te maken te hebben met de instellingen.
Hier heb ik geen enkel probleem met mijn SoundBlaster, met en zonder extra software.
Hier heb ik geen enkel probleem met mijn SoundBlaster, met en zonder extra software.
Ik heb juist een Soundblaster Live! in m''n comp gezet om van alle problemen af te zijn:) M''n vorige kaart(GUS Extreme) was een echt probleemgeval...
Welke optie in de bios was dat?Op zaterdag 31 maart 2001 02:47 schreef Crazy A het volgende:
heb je misschien wat in de bios lopen klooien? Ik had namelijk wat instellingen veranderd in de BIOS, en ik kreeg ineens geen IP-adres meer van ChelloIk een mooie nieuwe install van windoos erop zetten... zelfde probleem... alles deed het behalve dat IP-adresje. Bleek het toch iets te maken te hebben met de instellingen.
Veel van die problemen met de Live 1024 worden volgens mij veroorzaakt door de SB16 Emulator die erbij zit. Probeer deze eens in de hardwareprofielen uit te schakelen.
Ik heb hetzelfde moederbord...
Daarop zit ook de Highpoint UDMA controller
hiervoor moet je aparte driver installeren !
dus niet die op floppy komt, maar van de site
van www.highpoint-tech.com !!!
Bij mij heb ik hierna nooit meer vastlopers
gehad... en aan je geluidskaart ligt het niet
want ik heb ook een SB1024 player !!!
Daarop zit ook de Highpoint UDMA controller
hiervoor moet je aparte driver installeren !
dus niet die op floppy komt, maar van de site
van www.highpoint-tech.com !!!
Bij mij heb ik hierna nooit meer vastlopers
gehad... en aan je geluidskaart ligt het niet
want ik heb ook een SB1024 player !!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Owkee thx
waarschijnlijk:Op zaterdag 31 maart 2001 13:12 schreef wouter76 het volgende:
[..]
Welke optie in de bios was dat?
onboard networkcard: disabled
If it ain't broken it doesn't have enough features
Nou, ik had ook een keer een probleem met mijn SB Live! 1024 (die is nu opgelost), omdat ik een mailtje had gestuurd naar creative Europa.... support@europe.creative.com
Als je hier dan ff een mailtje heenstuurt, dan moet je binnen een paar dagen wel een mailtje terug krijgen hoe je dit probleem op moet lossen.
Je moet wel al je sysspecs doorgeven en al dat meer...... Lijstje van je IRQ vinden ze ook wel makkelijk.
En ook op welk systeem je draait, bv. Win98se
Hmmmz.. dit schreven ze toen terug aan mij:
>Meneer,
>
>Kijk dat u de laatste chipset drivers heeft voor dit moederboord. Vooral
>als dit een VIA chipset is kan dit problemen geven.
>
>Deze kunt u krijgen op www.viatech.com en heet de 4-in-1 driver.
>
>
>Met vriendelijke groet,
>Catherina
>Creative Labs Tech. Support
Maar aangezien jij een Abit, of was het nou Asus Mobo hebt.......
En trouwens van dat SB16 emulatie uitschakelen in hardwareprofiel lukt niet altijd.....
Greetz, Copyman
Als je hier dan ff een mailtje heenstuurt, dan moet je binnen een paar dagen wel een mailtje terug krijgen hoe je dit probleem op moet lossen.
Je moet wel al je sysspecs doorgeven en al dat meer...... Lijstje van je IRQ vinden ze ook wel makkelijk.
Hmmmz.. dit schreven ze toen terug aan mij:
>Meneer,
>
>Kijk dat u de laatste chipset drivers heeft voor dit moederboord. Vooral
>als dit een VIA chipset is kan dit problemen geven.
>
>Deze kunt u krijgen op www.viatech.com en heet de 4-in-1 driver.
>
>
>Met vriendelijke groet,
>Catherina
>Creative Labs Tech. Support
Maar aangezien jij een Abit, of was het nou Asus Mobo hebt.......
En trouwens van dat SB16 emulatie uitschakelen in hardwareprofiel lukt niet altijd.....
Greetz, Copyman
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Het vastlopen gebeurd ook meestal als ik IE en winamp aan heb staan. IE is niet zo''n fijn proggie op dat gebied. Maar zou het ook aan winamp kunnen liggen?? En zo ja, wat is een goede vervanger??
Pagina: 1