Toon posts:

[BC3] DV software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij mijn firewire kaart MGI Videowavegekregen waarmee ik de DV op mijn computer over kan zetten. Maar die AVi file kan ik dan alleen in diezelfde software editten, en die software zuigt enorm. Ik wil mijn DV op HDD kunnen zetten en dan met Adobe Premier kunnen editten. Maar daarvoor moet ik de DV in "format 2" opslaan. Tot nu toe heb ik aleen Scenalyzer gevonden die dat kan. Zijn er mischien nog andere modelijkheden om de DV direct in format 2 te kunnen opslaan?

Verwijderd

Je kunt toch gewoon rechtstreeks in Adobe Premiere 6.0 DV capturen naar een AVI-file. In ieder geval, bij mij wel hoor. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij gaat Premier 6 zwaar op z''n bek! :(

Verwijderd

Dan zit er iets niet goed he, want bij mij doet ie ut perfect.. Firewire kaartje van Asus, kan alles voor de camera regelen vanuit Premiere! :)

Verwijderd

Topicstarter
Kep een Dynalink vuurkabel. Werkt zeker niet goed daarmee.

• UvaJari
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 18:38

UvaJari

A3 = prettig

Waar is zo''n asus kaartje te koop en hoeveel mag ie dan kosten?

The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom niet. Is allemaal hetzelfde lijkt me, die FireWire dingen. Je heb toch niet zo''n vage (illegale :P ) rip ofzo he, van Premiere 6.0, want dat mag natuurlijk niet!! >:)

Verwijderd

Ik heb mijn Asus kaartje gekocht bij Mycom, maar tsjek anders ff bij T.net Pricewatch, zal ie vast ook wel ergens tussen staan.. En hij kostte 4 maanden geleden 175 piek.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 19:53

Nicap

Tsssk....

Ik heb ook een dynalink firewire kaart en werkt perfect samen met premiere 6.0.
Kan ook alles regelen terwijl de camera niet in het lijstje voorkomt.

• UvaJari
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 18:38

UvaJari

A3 = prettig

OK, ik kijk ff.
In de pricewatch zie ik de asus niet en bij MyCom ook al niet!
Ben ik nou blind?
Wel andere firewire kaarten van zo 115-150 gulden.
Zit er eigenlijk (veel) verschil in die kaarten?

The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill

Verwijderd

Denk ut niet, FireWire is FireWire he.. Ik heb geen ervaringen met andere kaartjes, maar ik ga ervan uit dat ze allemaal wel goed zullen werken..

Verwijderd

Topicstarter
Ok hij werkt nu. ben erachter hoe het moet.
Pagina: 1