Toon posts:

[BC3] SB Live 5.1 (5.1 Kanaals uitgang)?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een receiver (Technics SA-AX7) die 5.1 kanaals voorbereid is op DD en DTS.
Maar nu wil ik een goeie geluidskaart in mijn computer hebben en dacht ik dan neem ik gelijk één met 5.1 kanaals uitgangen. Zodat ik die kan gebruiken in Combinatie met mijn TV-Out en mijn DVD-Rom.
Nu wil ik de Sb Live 5.1 maar heeft die 6 aparte uitgangen zodat deze op mijn 6 kanalen van mijn receiver kan aansluiten:?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
nee

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:30

Shuriken

Life is all about priorities

Ja, die kun je op je receiver aansluiten.

Antwoord hierboven slaat nergens op.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Heeft die sb live 5.1 "bass management"? (dus dat je de speakers op large/small kan zetten)

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Van de creative website:
Experience full 5.1 surround sound in either digital or analog output! Sound Blaster Live! Digital Entertainment 5.1 provides surround sound on your PC with built in support for two-, four-, or six- speaker configurations.
Dit gaat over de live5.1 DE. Lijkt me dat-ie dan wel drie stereojackjes heeft met front rear, en center/sub. Maarja, ik ben dan ook goedgelovig:P.

Ik heb die quote trouwens hier vandaan.

/edit:
Dit lijkt me er wel eentje voor de FAQ, ik heb nu in twee dagen wel drie keer hetzelfde antwoord gegeven. Over 5.1 inputs... JAG!????

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp