De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat een bout-ding zeg...hoge en middentonen klinken wel redelijk maar lage tonen worden simpelweg niet weergegeven. Bij een nummer waarbij normaliter de glazen van je bureau af trillen hoorde je door die V400 gewoon niks |:(
Die V300 is een stuk beter: laag wordt fatsoenlijk weergegeven, hij zit beter en hij is 70 piek goedkoper
Verwijderd
Lezen is moeilijk of nietOp dinsdag 27 maart 2001 19:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik ben op korte termijn op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon, ik heb al een beetje rond zitten kijken...
Ik heb overigens hier rondgekeken. Op zoek naar een hoofdtelefoon tot max ?150,-
Nahja ik ga dadelijk maar eens kijken naar die Grado of de Koss, als dat niet lukt pak ik denk ik die Sennheiser (HD490/495) maar. Natuurlijk had ik ook liever de Sony MDR-CD3000, maarja....
Verwijderd
Is dit een uitnoding op een rulez!/sucks! - discussie ?? Dat is het eerste waar ik aan denk nu...Op woensdag 28 maart 2001 13:31 schreef Gmax het volgende:
dr is maar 1 goed merk kophoorders en dat is Sennheiser. Ik kan de HP 25 Sp erg aanbevelen, spec staan op homepage. kost rond Fl 300,-
Mijn mening : koop een Technics RP-DJ1200.
edit
Ehm voordat je je weer opwindt... deze is ook te duur voor je
/edit
Weet je wat het is: Ik gebruik hem niet zo vaak, ik wil hem eigenlijk met name kopen voor het lannen en voor de enkele keer dat ik thuis zit te gamen als mijn vriendin visite heeft of moet leren ofzo... Zo heel vaak verwacht ik hem dus niet te gebruiken, maarja misschien koop ik wel een hele dure, ik ben een beetje grillig wat dat betreft
Verwijderd
Helaas kon ik geen Grado of Koss vinden, aangezien die nog wel een betere geluidskwaliteit lijken te hebben. De AKG K301 zat niet lekker en de 401 vond ik toch net een tikkie te duur...