[BC3] Geluidskaart voor DTT2200

Pagina: 1
Acties:

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik denk dat het idd de Live player 5.1 gaat worden. Ik ben een beetje aan het twijfelen over de Soundfury van Videologic (5.1 + EAX + A3d) Alleen schijnt die onder Win2k niet echt goed te draaien.

Ik las ergens dat de Live player 5.1 op een mobo met Via chipset problemen geeft (kraakt, loopt vast, etc) Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Om de volledige mogelijkheden van die DTT2200 te gebruiken MOET je de SB Live Player 5.1 hebben. Deze speakerset is namenlijk niet dolby digital of zo.

Met die 5.1 klinkt ook wel erg goed hoor.

Verwijderd

Op donderdag 29 maart 2001 07:56 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
De enige Soundkaart die A3D en EAX ondersteund is de Diamond Monster Sound. Maar deze kaart is nogal vrij oud. Dus ik raad je eigenlijk aan om een SB Live!Player 5.1 te kopen. :9
Echt niet... ik ben een Philips Acoustic Edge 5.1 vanuit de USA aan het shippen... die heeft EAX 2.0 & A3D 1.0.

Maar goed, je moet het gedoe eromheen er wel voor over hebben.

• Aeon
Die van Videologic is ook EAX en A3D. Die kost 199 bij www.Alternate.nl

Maar ik heb iets meer vertrouwen in Creative, en de drivers van die kaart schijnen erg slecht te zijn. Ik heb dus net een SB 5.1 player gekocht. Thx voor de feedback!

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Thundermol: je hebt ''m lekker overgeklokt, die PVII van je! :)

Verwijderd

He, ik denk dat of de SB Live 5.1 wel wat is,
de Terratex DMX Fire 1024.
De terratec ondersteund ook A3D, enz.. en ze heeft een optisch digitale uitgang >:)

suc6

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

die terratec heb je nix aan, die heeft geen 6 kanaals uitgang.

Gewoon de SBlive 5.1 nemen. Niet dat ding van Abit die klinkt echt zwaar bout in games

• Aeon
Dat heb ik dus ook gedaan. Erg impressive! EAX rulez! En 5.1 surround is ook erg koel.

Thx voor de feedback!

• Aeon
Lo...

Ik heb een DTT2200 speakerset gekocht. Erg koel setje trouwens. Goed geluid, en word erg compleet geleverd. Nu heb ik nog een oude soundblaster kaart, en die wil ik ook gaan vervangen. Alleen ik weet niet zo goed welke. Dat au5.1 ding van Abit ziet er wel aardig uit (en niet duur) Wat ik zoek is uiteraard 5.1, EAX 2.0 en A3Dnogwat. Hoofdzakelijk voor games.

Weet iemand of die kaart van Abit wat is? Of heeft iemand andere suggesties? (niet al te duur)

Thx

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
SBlive! 5.1 ??
of platinum als je geld over hebt :7

t''is maar een id''tje...
greetz

• Aeon
Die 5.1 player ziet er wel goed uit, maar ik zou het liefst een kaartje nemen die zowel A3d 2.0 heeft als EAX. Is dat er wel?

• Aeon
Mischien moet ik de vraag anders stellen:

Voor Games: kiezen voor(sb live player 5.1)EAX 2.0 of A3D (Videologic kaarten/terratec etc)?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
tis een 5.1 set, dus een 5.1 geluidskaart, heb zelf de soundblaster live 5.1, toen gekocht in een set, de dtt22000+sblive 5.1 goed geluid..

Maar a3d kan je ook met een drivertje oplossen, was laats nog een draadje over, kan ze wel op het net gooien indien belangstelling, is voor alle soundblasterlive kaarten!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
De enige Soundkaart die A3D en EAX ondersteund is de Diamond Monster Sound. Maar deze kaart is nogal vrij oud. Dus ik raad je eigenlijk aan om een SB Live!Player 5.1 te kopen. :9
Pagina: 1