Verwijderd
Oke, misschien een domme vraag omdat het zo simpel is (ongetwijfeld). Ik heb dus net een dc10 gekocht en het editen gaat echt perfect. Van video naar comp en terug naar video. Nu lijkt het me logisch, zo niet weet ik zeker, dat het ook mogelijk is om met de dc10 dus divx-tjes te kijken op de tv. Vraag is alleen... hoe?
met studio dc10 kan je dus geen divx-jes laden dus afspelen is helemaal uit den bose. Weet er iemand een programma waarmee ik dus divx via de output van de dc10 kan afspelen?
met studio dc10 kan je dus geen divx-jes laden dus afspelen is helemaal uit den bose. Weet er iemand een programma waarmee ik dus divx via de output van de dc10 kan afspelen?
De out poort van de miro kaarten kan alleen door de miro software worden aangestuurd. Dus je zou hem dan op je pc moeten converteren naar miro-avi formaat, vervolgens improteren in de studio dv(+) software, renderen en dan zou je hem kunnen afspelen op je tv. Maar aangezien je hier inclusief renderen denk ik zo''n dag mee bezig bent neem ik niet aan dat je dat wil !
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
Ik kan wel divx openen met de dc10 maar als ik ze afspeel naar de tv mist het geluid heeft iemand hier een oplossing voor
www.heinemanss.nl
Is leuk zo''n tv-out, zit geen sound bijOp woensdag 18 april 2001 10:25 schreef sheinemans het volgende:
Ik kan wel divx openen met de dc10 maar als ik ze afspeel naar de tv mist het geluid heeft iemand hier een oplossing voor
moet je wel ff ook je line out in je TV drukken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[off-topic] kl*te Internet explorer, crashed terwijl ik op send wil drukken
[/off-topic]
anyway, de DC-10 output kan alleen door de Zoran chip op de DC-10 aangestuurd worden en die snapt alleen MJPEG (geen Mpeg-4)
Het is wel mogelijk om de DC-30 drivers te hacken zodat je de DC-10 kunt gebruiken als DC-30. Dan werkt Miro-instant-video ook (= een tool onder premiere, zodat je geen rendertijd hebt voor eenvoudige overgangen.)
Mischien is het dus hardware-matig mogelijk om de DC-10 aan te sturen met gewone raw-data, maar dat kan ieg. niet met de DC-10 drivers.
De enige manier is dus om het bijv. met Virtual dub om te zetten van Divx naar MJpeg (duurt wel erg lang en neemt veen ruimte in voor een hele film)
anyway, de DC-10 output kan alleen door de Zoran chip op de DC-10 aangestuurd worden en die snapt alleen MJPEG (geen Mpeg-4)
Het is wel mogelijk om de DC-30 drivers te hacken zodat je de DC-10 kunt gebruiken als DC-30. Dan werkt Miro-instant-video ook (= een tool onder premiere, zodat je geen rendertijd hebt voor eenvoudige overgangen.)
Mischien is het dus hardware-matig mogelijk om de DC-10 aan te sturen met gewone raw-data, maar dat kan ieg. niet met de DC-10 drivers.
De enige manier is dus om het bijv. met Virtual dub om te zetten van Divx naar MJpeg (duurt wel erg lang en neemt veen ruimte in voor een hele film)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Audio uit kabeltje in de TV stouwen? Anders heb je video alleen lijkt mijOp woensdag 18 april 2001 10:25 schreef sheinemans het volgende:
bij het openen van de divx verdwijnt het geluid al de dc10 krijgt het dus nog niet eens
www.heinemanss.nl
is niet mogelijk om die divx in premiere te laden en hem dan naar de tv te sturen?
omslachtig? wel nee
omslachtig? wel nee
Pagina: 1