Need for Speed 4

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik heb net de Need for Speed 4 (in de winkel) gekocht, maar heb een probleem. Elke keer als ik de CD-ROM erin doe duurt het uren voor dat het spel geladen is en soms doet hij het helemaal niet. Volgens mij kan het liggen aan mijn CD-ROM speler en de manier van kopiëer beveiliging op het spel. Ik heb er namelijk bij andere spellen die dezelfde kopiëer beveiliging (SafeDisc) ook problemen. Volgens mij is dat omdat mijn CD-ROM (een Pioneer Slot-In 24x DR-A02S) probeert de express aangebrachte fout probeert te herstellen. Klopt dit en is er een manier om dit probleem te verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-10 17:41
goeie cdromspelers zijn tegenwoordig spotgoedkoop!
maarja, je kan uiteraard gewoon een of andere crack installeren, bedoeld voor de illegale kopie, deze kun je op game copy world krijgen (www.gamecopyworld.com, als deze url niet wordt verwijdert door admin.)

Je kunt ook een emailtje sturen naar tech support, ik geloof dat je een officiele patch kan krijgen die de copyprotection eruitsloopt. Je moet dan natuurlijk wel de originele versie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft tegenwoordig nog orginele versie :) :) :)

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik, dus.

Het is vast wel mooi weer buiten.

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Nou, ik zeg altijd wie een brander heeft BRANDEN!!!!!
Je gaat toch geen spellen in de winkel kopen |:(
Alleen TF2 zou ik in de winkel kopen en Half-Life daar zitten keys op das verrot!
See you,
Iceman

Verwijderd

maar het was een vraag en hij vroeg niet of jij kik was met je brander :)

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Jah, das waar we gaan niet over andere dingen praten.
Uit eindelijk vroeg hij wat :P

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 09:19
Inderdaad ben ik eigenaar van nfs4. Toevallig.

Maar ahum, ik ben dus niet heiliger dan Bill "I did not have sex with that woman" Clinton.

Batje "Ik kopieer me suf, maar de spellen/software/muziek die ik erg goed vind, koop ik" 4 8-)

Laatste aanschaf: Red Hot Chili Peppers - Californication, Palace Brothers - There is no one that will take care of me

Het is vast wel mooi weer buiten.

Pagina: 1