XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
kan t me nauwelijks voorstellen. Of is de enige optie 250.- uit te geven aan die creative 5.5" bay? Ik wil geen andere geluiskaart aanschaffen, dus geen Terratec voor mij!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
van COAX SPDIF naar Optisch compleet gebouwd,
werkt fantastisch, met een 9volt battery....
succes
Harry HardwareXpo.net
Verwijderd
http://www.conrad.nl
http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
www.hoontech.nl
Zoals ik al zei kun je voor 15 piek al helemaal klaar zijn, als je een beetje kunt solderen.Op zaterdag 24 maart 2001 10:51 schreef dadj het volgende:
ok, t goede nieuws maar ff sharen:
www.hoontech.nl
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Koop een DB-II expansion-bracket voor de SBLive! bij www.hoontech.nl. Dta werkt perfect en je hebt er nog extra aansluitingen bij.
Verwijderd
Maar inderdaad er zijn meer wegen die naar Rome leiden...
damn keigoedOp zaterdag 24 maart 2001 23:09 schreef ImaStar het volgende:
Voor het beste resultaat:
Koop een DB-II expansion-bracket voor de SBLive! bij www.hoontech.nl. Dta werkt perfect en je hebt er nog extra aansluitingen bij.
kan ikdat ding gewoon laten bezorgen als ik ze opbel?? dat klinkt te mooi om waar te zijn !
is het waar?
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
heb ik ook iets aan die SBIII bracket? ik vind het wel tof om digitaal op te kunnen nemen (in de toekomst). Kan mijn player 1024 wel digitaal opnemen ? ik zie hier nergens een optie ervoor staanOp zaterdag 24 maart 2001 23:09 schreef ImaStar het volgende:
Voor het beste resultaat:
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt