[BC3] SPDIF naar Optical Converter

Pagina: 1
Acties:

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
tada!
http://www.hardwarex.nl/sblive2.html

nou nog een winkel waar je ze kan bestellen!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Is er nou echt helemaal nergens een kant en klare converter te koop om mn soundblaster live! met spdif uitgang aan mn sony MZR-900 minidisc recorder te hangen??

kan t me nauwelijks voorstellen. Of is de enige optie 250.- uit te geven aan die creative 5.5" bay? Ik wil geen andere geluiskaart aanschaffen, dus geen Terratec voor mij!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Dat bouwpakketje helemaal onderaan koste mij 29.- gulden, te bestelllen bij CONRAD in Enschede, beetje handig met solderen,
van COAX SPDIF naar Optisch compleet gebouwd,
werkt fantastisch, met een 9volt battery....

succes

Harry HardwareXpo.net

Verwijderd

Conrad heeft ze ooit in het verleden compleet gebouwd verkocht, je zou ze eens kunnen bellen...

http://www.conrad.nl
http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor 15 piek heb je 3 componentjes die je aan elkaar soleert, en voila een omzetter *D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
harry: bedankt voor je mailtje!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Hier was 2 weken geleden ook nog een topic over met héél véél reacties.. je zult dus ff moeten zoeken. O.a. Oehlbach verkoopt trouwens kant en klare converters, maar die kosten rond de 200,- per stuk, niet echt een aanrader dus.

Verwijderd

Wat zitten ze nu weer te ###### met die Iconen, mogen ze nu wel of niet, of was die oog te opvallend?

Verwijderd

Het blijkt dat een ander mijn instellingen kan veranderen!

FRIS !

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
ok, t goede nieuws maar ff sharen:
www.hoontech.nl

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 24 maart 2001 10:51 schreef dadj het volgende:
ok, t goede nieuws maar ff sharen:
www.hoontech.nl
Zoals ik al zei kun je voor 15 piek al helemaal klaar zijn, als je een beetje kunt solderen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Voor het beste resultaat:
Koop een DB-II expansion-bracket voor de SBLive! bij www.hoontech.nl. Dta werkt perfect en je hebt er nog extra aansluitingen bij. ;)

Verwijderd

www.hoontech.nl had ik ook al ergens vermeld, maar er is zo veel over gevraagd, en telkens nieuwe topics geopend, dus wilde ik het niet dubbel vermelden. ;)

Maar inderdaad er zijn meer wegen die naar Rome leiden...

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Op zaterdag 24 maart 2001 23:09 schreef ImaStar het volgende:
Koop een DB-II expansion-bracket voor de SBLive! bij www.hoontech.nl. Dta werkt perfect en je hebt er nog extra aansluitingen bij. ;)
damn keigoed
kan ikdat ding gewoon laten bezorgen als ik ze opbel?? dat klinkt te mooi om waar te zijn !
is het waar?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Op zaterdag 24 maart 2001 23:09 schreef ImaStar het volgende:
heb ik ook iets aan die SBIII bracket? ik vind het wel tof om digitaal op te kunnen nemen (in de toekomst). Kan mijn player 1024 wel digitaal opnemen ? ik zie hier nergens een optie ervoor staan

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Pagina: 1