Verwijderd
weet iemand per toeval hoe ik in windows 2000 de suround en 5.1 opties krijg
want de drivers supporten dit niet
weet iemand anders drivers die compatible zijn met mijn kaart of een andere oplossing
Greetzzzzzzz
want de drivers supporten dit niet
weet iemand anders drivers die compatible zijn met mijn kaart of een andere oplossing
Greetzzzzzzz
Verwijderd
ja ik weet dat ze win 2k wel ondersteunen maar als ik ze install kan ik op geen enkele maier geluid uit mijn achterste speakers krijgen
en als ik hem laat testen in het direct x control panel dan zegt ie iets in de geest van dat ie geen hardware buffers heeft ofzo
maar in win98 wel dus er moet toch wel 1 of ander foefje zijn om hier langs te komen
ik heb namelijk geen zin totdat die mensjes van fortemedia eens gaan denken om toch maar surround in de drivers in te bakken
en als ik hem laat testen in het direct x control panel dan zegt ie iets in de geest van dat ie geen hardware buffers heeft ofzo
maar in win98 wel dus er moet toch wel 1 of ander foefje zijn om hier langs te komen
ik heb namelijk geen zin totdat die mensjes van fortemedia eens gaan denken om toch maar surround in de drivers in te bakken
Verwijderd
in win 98 functioneerd het ook allemaal naar behoren
maar in win2k komt op geen enkele manier geluid uit de achterste speakers ,subwoofer en forntspeaker.
en als ik hem in het configuratie scherm instel op 5.z of srurround of wat dan ook
ik krijg alleen geluid uit de voorste speakers
ook bij direct sound
dus ik weet het echt niet
maar in win2k komt op geen enkele manier geluid uit de achterste speakers ,subwoofer en forntspeaker.
en als ik hem in het configuratie scherm instel op 5.z of srurround of wat dan ook
ik krijg alleen geluid uit de voorste speakers
ook bij direct sound
dus ik weet het echt niet
Hmm, ik heb alleen nog nooit de sub werkend gehad, bij die test hoor je dat wijfie wel "subwoofer" zeggen en het komt ook wel uit de sub. Maar als ik dan een filmpie kijk, hoor ik niets uit de sub (andere speakers wel) in dolby digital mode.
Hoor jij haar echt subwoofer zeggen? Ik hoor alleen maar woebwoebel... Wat voor boxen hebben jullie er trouwens op aangesloten? Ik heb de Cambridge DTT2200, maar ik moest eerst zelf een beetje met plugjes knippen en plakken omdat de aansluitingen van de geluidskaart en de Desktop Theatre anders niet passen. (werkt nu wel prima trouwens).
Verwijderd
Heuj Xanadu! Heb jij ook nog steeds die klotekaart? Hehe ik ook. Ik had een Live! gekocht maar die was nog ellendiger qua drivers dan de MediaForte. Dus heb ik em lekker teruggezet. Hoe werkt ie nu bij jou (en onder welk OS)? Ik heb nog steeds maar 2 speakers onder Win2K, zelfs na het installeren van ServicePack2. Begin er behoorlijk moedeloos van te raken en alvast te hopen dat het in Windows XP beter zal zijn.
Heej xoploosx
ik heb alle speakers dualboot (dus win2k en win98) ik gebruik gewoon de drivers van de bijgeleverde cdrom..
Hij wil alleen nog niet fullduplex werken.
ik heb alle speakers dualboot (dus win2k en win98) ik gebruik gewoon de drivers van de bijgeleverde cdrom..
Hij wil alleen nog niet fullduplex werken.
Pagina: 1