Toon posts:

[BC3] cyberhome 512 firmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veel plezier met die Cyberhome:r

Verwijderd

Hmmz ik hoop dat dit het goede forum is...

Ik heb dus een DVD-MP3 speler van cyberhome. de 512 (:?)(dolby 5.1) en die is niet standaard regiovrij. Nu heb ik op i-net nieuwe firmware gevonden die dit zou verhelpen. Het is een bin file die je moet branden op CD en dan laden in je Cyberhome. Is het echt zo makkelijk als het verteld wordt? iemand ervaring mee?

Verwijderd

iemand anders met nuttige informatie misschien?

Verwijderd

Bij de mediamarkt in a''dam lag er bij die cyberhome dvdspelers een tijdje terug een stapel gekopieerde a4-tjes met instructies om ''m regiovrij te maken... Je hoefde alleen maar een bepaalde toetsencombinatie in te drukkenn.

suc6!

Verwijderd

DIt heb ik al geprobeerd natuurlijk maar juist die optie van die regio''s staat er niet bij en krijg je dus alleen maar door een firmwareupdate :(
Maar ik wil graag weten of dat echt zo makkelijk is...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 23:13
is erg blij met zijn YAMAKAWA 713 :)
ik ken genoeg ellende met die CYBERHOME.. ja echt cyber, maar het zal nooit @home wezen!! >:).

nb
niet lullig bedoeld, maar heb er te veel lastige dingen meegemaakt, heb 3 maten die die ook hadden, want nee die yami was nix.. nee die cyberhonme is lekker, Maakt veel geluid, kleur verzadiging is slecht, te flets, veel mpg ruis te zien bij donkere beelden, geluid is anders. weet niet hoe ik het moet zeggen, maar het is anders, het is gewoon niet in orde.., etc., nee nou ik kan je vertelleni k heb het ding al bijna een jaar koste me toen 750 piek, en de mesnen met een cyberhome hebben nu ook een , aleen hebben ze er 890 piek voorbetaals, en ze zijn nu wel tevreden...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Thislord
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Nu heeft hij nog steeds geen antwoord op zijn vraag en laat ik dit nu ook willen weten. Het merkwaardige is dat ik de nieuwste firmware lijk te hebben a009.9 Ik zie hem zelfs nog niet op de cyberhome site. Ik zal hem kennelijk moeten down-graden. Waar vind ik die firmwares en wat zijn de ervaringen van anderen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ook gezien dat de Cyberhome regiovrij gemaakt KAN worden. Ik heb ook z''nm ontzettende DVD speler gekocht en mijne heeft een gewone DVD-ROM speler erin zitten en ik zag ook een kabel dat verdacht veel op een IDE kabel leek. Ik heb gehoord dat de Cyberhome een AMD processor heeft. Ik heb mijn DVD speler met iets va vijf drukken op knoppen regiovrij gekregen.. >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Ik heb mijn speler zonder veel moeite gedowngrade naar versie 0800. Hij doet het nu prima. Goed beeld, regio instelbaar, macrovision is uit te schakelen en hij speelt perfect MP3''s. Ik snap niet waar iedereen over loopt te zeuren. Het is gewoon een perfecte speler voor f550,=.
Ik heb wel een link naar de firmware files en de instructie, maar die heb ik alleen thuis. Ik zal em vanavond even aan dit topic hangen.

G8-)

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Iets later dan belooft, maar hier vind je alles over de Cyberhome speler:

http://home.t-online.de/home/0306855728-0001/CHindex1.html

Succes!

G8-)
Pagina: 1