[BC3] Welke MP3 autoradios zijn er nu te koop?

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Vraag is denk ik duidelijk, welke MP3-autoradios zijn er op dit moment tegen welke prijs te koop? Mag in Nederland, maar ook in Duitsland (mediamarkt bijvoporbeeld)? Wat zijn de voor en nadelen van bepaalde typen?

Ik heb er momenteel twee gevonden:

1. Aiwa CDC-MP3 = 777,--
2. Sony CDX-V7800X Xplod = 999,--

Zijn er meer??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 14:09
Er was er nog eentje met een harddisk, maar die was echt verschrikkelijk duur.

Ik geloof de Sonic MP3 nog iets...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ik zoek toch gewoon een MP3 CDR/W speler en maximaal tot een roodje.

Verwijderd

KDC MP6090R
Van kenwood

Of die al echt los is hier weet ik zo niet

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mijn oplossing:
Pioneer KEH6000 + AUX ingang.

Daarop een mp3-jukebox aangesloten en ik heb genoeg muziek voor een lange autorit bij me. Bovendien kan ik de jukebox meenemen en ergens anders gebruiken.

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ik heb maar een DIN uitsparing in mijn auto, en wil geen losslingerende apparaten hebben. Verder heb ik ook geen andere draagbare MP3 speler nodig, alleen iets voor in de auto, met voldoende capaciteit (80min 700MB CDR/W).

Toch wel triest....ga ik op de site van Sony zoeken naar bovengenoemd apparaat, kan ik um nergens vinden, totaal geen search results en tussen de xplod producten kan ik um ook al niet vinden....vaag! maar wel te koop, zie pricewatch.

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Net een goede review gelezen over die AIWA, toch maar eens gaan kopen denk ik!

Ff naar de Medimarkt joekelen en klaar! Binnen die handel, voor maar 777,--!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:28
hoi, ik heb een maand geleden de Aiwa gekocht, en een vriend van van me heeft toen de Kenwood MP3 speler gekocht. als je specifieke vragen hebt mag je ze allemaal stellen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 16 maart 2001 08:32 schreef the noise het volgende:
hoi, ik heb een maand geleden de Aiwa gekocht, en een vriend van van me heeft toen de Kenwood MP3 speler gekocht. als je specifieke vragen hebt mag je ze allemaal stellen.
Ik heb één vraag en dat is:
Kan die Kenwood MP6090 ook mp3''s random afspelen, of komt hij niet verder dan forward/back???

Greetz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Ik heb net een weekje geleden zo''n Aiwa gekocht en tot op heden heb ik maar 2 nadelen gevonden.

1. De speler zet automatisch 1 a 1,5 seconden tussen de nummers (dus ook bij doorlopende cd''s (Moet je dus al je Trance 100''s achter elkaar zetten en dan omzetten naar mp3)
2. Heeft geen shock proof oid. Dus bij een beetje heftige hobbels of veel te hard optrekken slaat de cd over.

Verder een hele goeie radio (Mooi blauw licht (Volkswagen) en andere kleurtjes) en een fijne afstandsbediening.

Verder lees ik heel veel over het lange inlezen van een cd maar heb daar dus geen last van (CD''s met 10 directories en meer dan 150 mp''s binnen 10 seconden spelen) Ben blij dat ik er nu eindelijk eentje heb! :)

WWW.RC5.NL

• Da_BoR
  • Laatst online: 08:56
FF over die sony, ik heb em ook online gezien
die autoradio is NIET via sony nederland te bestellen (die website koopt ze denk ik in het verre oosten ergus, wij hebben hier een radio/tv/computershop en hebben gewoon sony nederland gebelt( ik wil em ook wel hebben :)
maar hij is er helaaas nog niet en ze weten ook nog niet wanneer deze in nederland officieel komt, die aiwa is wel verkrijgbaar (die gaat ik zelf ook kopen :)

• the noise
  • Laatst online: 11:28
ik heb de aiwa en een vriend de kenwood. we hebben ze vergeleken met dezelfde cd.
kenwood: +goede random
+meer opties
-wat oudere look
gevoelig(zwak) frontje-systeem

aiwa: - slechte random
- matige rds opties
+ goede volumeknop (bediening)
+ moderne look

dit zijn in grove lijnen de verschillen. qua weergave zijn ze niet erg verschillend (MP3z) als je meer specifieke vragen hebt, stel ze.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
check out. mstation van traxdata en de nieuwe jvc voor 999

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 18:52
Kenwood MP6090R fl 829,-
JVC KD-SH55R fl 899,- check: www.wannahaves.nl

:P

Verwijderd

Die JVC van wannahaves (KD-SH55R) heeft geen MP3 ondersteuning. De KD-SH99R wel, die heb ik ook besteld, maar is pas in juni leverbaar in NL. :( Moet ik nog ff geduld hebben dus.. Is wel een tikkie duurder, maar de mooiste die erbij zit in ieder geval!

Verwijderd

Heb nu een aantal maanden de Kenwood, bevalt prima, leuk wegklap frontje en optionele a.b. van creditcard formaat (voor op de achterbank).

Geluidskwaliteit is zeer goed....

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ik heb dus ook die Kenwood 6090 ofzoiets.

Maar kan daar een a.b. bij??

Verder perfect geluid, alleen jammer dat het geen volledig MASK systeem is!

Die AIWA vond ik toch echt een iets te Playmobile-achtige look hebben! :r

Pagina: 1