Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Ooooh dat mag nie!!
Is dit niet zo''n speler waar bij mediamarkt een pak papier voor ligt met er op hoe je hem regiovry kan maken?? Moet je misschien toch nog effe shoppen.
Is dit niet zo''n speler waar bij mediamarkt een pak papier voor ligt met er op hoe je hem regiovry kan maken?? Moet je misschien toch nog effe shoppen.
Neuh is gewoon een kwestie van in een bios menu de regio veranderen., maar dat heb deze nie terwijl ie dat wel hoort te hebben
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
druk :
sel / 7 / 6 / sel daarmee kom je in secret menu, regio op 13 zetten en macrovision op 0 (enter en nog eens enter=0)
sel / 7 / 6 / sel daarmee kom je in secret menu, regio op 13 zetten en macrovision op 0 (enter en nog eens enter=0)
Dat bedoel ik dus dat heb ie juist nie das t verdomdeOp donderdag 08 maart 2001 20:39 schreef Loek het volgende:
druk :
Volgens mij moet je hem flashen met een oude bios. Kijk maar eens op www.funprice.nl of vraag ze er naar. Zij hebben me er eens een reclame mailtje over gestuurd:
De Cyber Home AD-M512 is regio-schakelbaar, speelt MP3''s, MPEG/1,MPEG2 en is echter uitgerust met een ingebouwde Dolby Digital decoder en een analoge 5.1 kanaals uitgang die op de 212 niet te vinden is. Deze mooie dvdspeler biedt tevens een eenvoudige en simpele Onscreen Display bediening. Door de mooie vormgeving is duidelijk dat dit een compromisloos apparaat is! Hij speelt cd''s, cdr''s, vcd''s en zelfs mp3 cd''s!
Deze speler wordt geleverd met afstandsbediening, scartkabel, handleiding en er zit één jaar garantie op deze DVD-speler.
- Optioneel dmv oudere firmware regiovrij te maken.
- Apparaat wordt door ons niet regiovrij verkocht.
Rest alleen nog de vraag hoe dit ding te flashen
Met een CD (die je eerst zal moeten branden).
Voor info zie de website van de producent, volgens mij www.cyber-home.de Maar die is nu zwart... (slecht teken??)
Voor info zie de website van de producent, volgens mij www.cyber-home.de Maar die is nu zwart... (slecht teken??)
Verwijderd
Pak een hamer(grote) geef er een paar klappen op to het beeld begint te "FLASHEN" en stop dan snel die nasty dvd er in voordat het beeld weer normaal wordt.
Verwijderd
tis makkelijker dan je denkt, here we go:Op donderdag 08 maart 2001 21:04 schreef Hubert het volgende:
Rest alleen nog de vraag hoe dit ding te flashen
om een bin op je cd te branden (cdrw kan ook)
hoe? onder nero alles op default (iso 1 GEEN multisessie, joliet aangevingd en branden maar)
eenmaal cd gebrandt:
1 - pas gebrande cd in speler plaatsen
2 - bij melding "wrong disc" 6 / 7 / sel indrukken, ff wachten
3 - het flashen begint (als het niet in 1 x lukt, gewoon nogmaals proberen) je krijgt vanzelf een melding dat er geflashed word
4 - cd word uitgeworpen en sluit deze met de HAND, niet via de eject button op je speler EN ook NIET via de Afstandbediening!!
5 - ff power off, dan weer aan en ziedaar
Klaaaaaaar
Cool hehe thnkx guy''s dat gaat wel lukken dat branden nu alleen nog een image file voor die cd of de eerdere firmware
Hier staat de regiovrije firmware:
http://www.funprice.nl/bericht.html?id=125
http://www.funprice.nl/bericht.html?id=125
jaaaa gevonden en geflasht
super spelertje dit
Verwijderd
Op vrijdag 09 maart 2001 12:21 schreef Hubert het volgende:
Thnkx lui voor jullie hulp.
Speler doet t nu perfect en regio vrij hehe
waar kan ik de nieuwste officiele firmware nou downloaden? Op funprice is firmware nummer 7 en als het effe kan wil ik 8 er op zetten (heb nu 9). Heeft firmware 8 ook de mogelijkheid om macro uit te zetten?
Please tell me waar ik het vinden kan, zoek me dood op het internet. (helemaal knetter dat ik geen links op cyberhome-site kan vinden).
Thanx in advance
Please tell me waar ik het vinden kan, zoek me dood op het internet. (helemaal knetter dat ik geen links op cyberhome-site kan vinden).
Thanx in advance
Kijk hier ff:
http://home.t-online.de/home/0306855728-0001/cyber.html
Staat alle informatie over cyberhome en diverse firmware''s, ook een onofficiele, maar wel een van de laatste versies...
http://home.t-online.de/home/0306855728-0001/cyber.html
Staat alle informatie over cyberhome en diverse firmware''s, ook een onofficiele, maar wel een van de laatste versies...
Hee bedankt voor de tip. Heb hem nu op versie 8 draaien en alles lijkt het te doen. Daarbij komt dat mijn MP3 geluid ook een stuk beter is dan met versie 9. Prima apparaatje voor dat geld; alleen de afstandsbediening werkt niet erg rap.
Pagina: 1