ik wil een rm bestand (real player) decoden naar een mp3 of wav bestand, welke tool kan ik daarvoor gebruiken ?
Hoi hoi,
Ik wilde dat dus ook en heb Total Recoder gevonden. Kan zelf streams opnemen en saven als mp3.
Hier kun je hem neerhalen
Ik wilde dat dus ook en heb Total Recoder gevonden. Kan zelf streams opnemen en saven als mp3.
Hier kun je hem neerhalen
Soms zit het mee, vaak zit het tegen
ik vind dat wel een gekunstelde manier om zo een decode te verkrijgen, en het is gelimiteerd tot 40 sec in de trialware.
als er andere programma''s zijn dan GRAAG !
toch bedankt voor de tip
als er andere programma''s zijn dan GRAAG !
toch bedankt voor de tip
Nou nou, volgens mij bestaat het direct decoderen niet van rm naar mp3. Het probleem zit het denk ik in het feit dat het alle twee gecomprimeerde bestanden zijn. En dat is dus lastig.
En ten tweede, voor een echte tweaker mag zo''n flauwe registratie code geen probleem zijn. (Nooit van astalavista gehoord ?)
Total Recoder is voor mij echt een uitkomst.
En ten tweede, voor een echte tweaker mag zo''n flauwe registratie code geen probleem zijn. (Nooit van astalavista gehoord ?)
Total Recoder is voor mij echt een uitkomst.
Hoezo
?
Als je dit soort dingen gaat posten weet je zeker dat er een slotje gaat komen....
Ik zeg toch niks verkeerd..... Ik geef een mening en dat is niet strafbaar in Nederland...
En ik zeg gewoon wat de rest denkt....*D
En ik zeg gewoon wat de rest denkt....*D
officieel is het volgens realmedia BV/inc/etc verboden om realmedia files te decoden, ik weet dat er vroeger een programmaatje was wat in de eerdere versies dat kon, maar op last van de advocaten van RealMedia moest deze optie er uitgehaald worden. Ken total-recorder niet, maar lijkt me sterk dat deze dat dan wel doet. Tenzij het een niet helemaal ''normaal/legaal'' proggie is.
Programmaatje heette trouwens RA-2-WAVE en dan moest je de versie voor 1.6 hebben geloof ik
Programmaatje heette trouwens RA-2-WAVE en dan moest je de versie voor 1.6 hebben geloof ik
edit:
zie nu dat totalrecorder niet echt decode, maar gewoon de line-out van je soundcard opneemt. Is dus in principe gigantisch geluidsverlies. Met andere woorden hij neemt precies op, wat er allemaal afgespeelt wordt op/door je computer.
zie nu dat totalrecorder niet echt decode, maar gewoon de line-out van je soundcard opneemt. Is dus in principe gigantisch geluidsverlies. Met andere woorden hij neemt precies op, wat er allemaal afgespeelt wordt op/door je computer.
<removed>
Verwijderd
<a href="http://www.wisecroft.com/ftp/wrsetup.exe">
vage verhalen maar het kan nog steeds | weer!</a>
<p>Let op je kunt 10x trial''en in deze versie!
</p>
<p> </p>
vage verhalen maar het kan nog steeds | weer!</a>
<p>Let op je kunt 10x trial''en in deze versie!
<p> </p>
Pagina: 1