[BC3] cyberhome max. 10 mp3''s??

Pagina: 1
Acties:

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:39
ander CDtje proberen?

Verwijderd

Ik heb een cyberhome m-512 gekocht en dit apparaat kan ook MP3''s lezen..LEUK!!..maar....als ik er een mp3 ceedeerommetje ingooi speelt ie de eerste 10/15 nrs perfect af..en daarna stopt het geluid..hoe ken dit??een vriend van mij heeft dit ook..merk, type en aantal mappen maakt niet uit!(hij blijft wel gewoon tellen trouwens!!

Verwijderd

al geprobeerd! (philips,arita,verbatim,tdk,noname,thats write,bestmedia,freecom,xxl en noem er nog maar een paar..

Verwijderd

Nou ik heb deze speler sinds gisteren ook. Dit ding speelt echt alles af, behalve divx.
Ik zit nu zelf een mp3 cd aftespelen, ik zit zelf nu op liedje 50, dus hij kan echt meer aan dan 10. Welke firmware heb je eigenlijk?
Kijk effe op deze page http://home.t-online.de/home/0306855728-0001/cyber.html

Hier kan je nieuwe en oude firmwares downloaden, kan je zien hoe je je speler regiovrij kan maken. Nou hier staat gewoon alles. Ik hoop wel dat je duits een beetje goed is :)

Ik denk zelf dat je de 800 firmware moet installeren, die doet het bij mij perfect.

Veel geluk!

Verwijderd

Ik heb zelf een 212, enorm klote ding, de eerste was binnen 3 weken stuk, kreeg een nieuwe van mn dealer, 2e ging 2 1/2 maand later stuk, geen beeld meer. Beide speelde erg slecht MP3''s af. Nu deze weer gerepareerd is (trouwens erg snel van de firma ZESGOES in Goes, binnen een week retour!)speeld dit teringding weer geen mp3 af. Na 3 tot 7 nummers goed, valt hierna het geluid uit en gaat alleen je display door!
Wanneer je de importeur belt Fa. Karma electric in Rijswijk krijg je alleen maar te horen: mm komt weinig voor, slechte cd''s zeker . Nou helaas, ik heb een en de zelfde cd op 3 verschillende merken gecopieerd en alle 3 het zelfde resultaat. weer 3 onderzetters dus!

Mijn advies voor iedereen: koop geen Cyberhome!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-07 16:16

Sharky

Skamn Dippy!

wat voor een apparaat is dat eigenlijk?

This too shall pass

Verwijderd

een ad-m212 van Cyberhome :r

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Hey Wizardxx,

Thanx voor de info. Heb alle firmwares op die pagina neergeladen. Ga meteen ff een cd bakken en dat ding flashen naar 0800. Welke firmware gebruik jij eigenlijk?

G:)

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Hallo,

Heb net m''n cyberhome player geflashed met firmware versie 0800. Werkt perfect! Ik kan nu weer gewoon MP3 cd''s afspelen!
Thanks Wizardxx!

G>:)
Pagina: 1