As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Het is wel een mooie radio natuurlijk, alleen dat zilveren frontje bevalt me niet, maar da''s persoonlijk. De cd-loopwerkjes van sony zijn altijd wel goed, maar het ontvangstgedeelte is altijd wat minder...
Op dit moment is die radio wel heel populair, een hele tijd uitverkocht geweest.
Over pre-outs etc kan ik niets zeggen, heeft iemand anders daar ideeën over?
Kenwood heeft overigens hetzelfde principe als het op anti-diefstal aankomt, genaamd "Mask". Daar kan je bovendien nog ervoor kiezen of je het frontje weg laat klappen (zoals bij deze), of dat je het meeneemt (onveilige buurt).
Op dit moment is die radio wel heel populair, een hele tijd uitverkocht geweest.
Over pre-outs etc kan ik niets zeggen, heeft iemand anders daar ideeën over?
Kenwood heeft overigens hetzelfde principe als het op anti-diefstal aankomt, genaamd "Mask". Daar kan je bovendien nog ervoor kiezen of je het frontje weg laat klappen (zoals bij deze), of dat je het meeneemt (onveilige buurt).
Verwijderd
Ik heb er een te koop en hij zit nog nieuw in de verpakking hij is wel aangesloten geweest dit omdat een klant toch liever een pioneer wou (en die net uitkwam) is 1 dag gebruikt en werkt perfect mail me maar.
(nog met garantie)
Manga_nla@hotmail.com
(nog met garantie)
Manga_nla@hotmail.com
Ik heb die autoradio (CDX-M700R) en hij bevalt SUPER
Voor het zwarte frontje is 8-)! Ik moet alleen de subwoofer nog even aansluiten, maar daarvoor heb ik de juiste box nog niet gevonden. Ik heb nu 8 boxen (4 voor en 4 achter) in mijn heilige koe, en het geluid is fantastisch!
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Verwijderd
Ik heb de pioneer deh-p6100 met organic display, heel wat beter dan zo''n spuuglelijke mask achtige radio...
Ik heb bij mij in Den Haag bij [reclamedeuntje] Remco Car Audio [/reclamedeuntje] een HELE mooie JBL Subwoofer (dubbel) in de uitverkoop gezien. Is nu 249,- ipv 649,- ! Collega van mij had enkele en zijn auto stuiterde vreselijk over de weg (oordopjes aangeraden)
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Heb geen ervaring met die autoradio, maar als je een beetje goede kwaliteit subwoofer wil zou ik voor eentje van "JL audio" of
"rockford fosgate" gaan, het model ligt natuurlijk aan wat jij wil uitgeven aan zo''n sub-woofer.
"rockford fosgate" gaan, het model ligt natuurlijk aan wat jij wil uitgeven aan zo''n sub-woofer.
JL Audio is een topkeuze, Rockford Fosgate overigens ook.
Let even op het aantal pre-outs (luxe: 2 =voor en achter 1 = subwoofer) op de aan te schaffen radio en kijk eens naar het voltage wat er af komt. Een voltage van 2 volt is toch wel gebruikelijk tegenwoordig. Een actief filter IN je radio (voor je pre-outs) is ook makkelijk, al zijn de meeste versterkers tegenwoordig standaard met actieve filters uitgerust. Kan je lekker met je radio pielen qua filtering van je bass en zo. De leesbaarheid: kleurtjes zijn leuk, maar over het algemeen slecht afleesbaar met zonlicht en reflectie. Frontje, is het bevestigingsmechanisme stevig..? Zit er een DAB (digitale radio) mogelijkheid op? Muting voor je carkit aanwezig?
Let even op het aantal pre-outs (luxe: 2 =voor en achter 1 = subwoofer) op de aan te schaffen radio en kijk eens naar het voltage wat er af komt. Een voltage van 2 volt is toch wel gebruikelijk tegenwoordig. Een actief filter IN je radio (voor je pre-outs) is ook makkelijk, al zijn de meeste versterkers tegenwoordig standaard met actieve filters uitgerust. Kan je lekker met je radio pielen qua filtering van je bass en zo. De leesbaarheid: kleurtjes zijn leuk, maar over het algemeen slecht afleesbaar met zonlicht en reflectie. Frontje, is het bevestigingsmechanisme stevig..? Zit er een DAB (digitale radio) mogelijkheid op? Muting voor je carkit aanwezig?
Hey,
FF een vraagje.
Speelt die Sony autoradio ook cdr''s af??
Verder vind ik het een mooie radio maar denk dat de hele radio uit je auto word gejat, want je ziet wel dat er een radio in je auto zit
.
Jasper
FF een vraagje.
Speelt die Sony autoradio ook cdr''s af??
Verder vind ik het een mooie radio maar denk dat de hele radio uit je auto word gejat, want je ziet wel dat er een radio in je auto zit
Jasper
Verwijderd
Ik heb nog een 10CD wisselaar van SONY in de aanbieding voor Fl750,--. Had vorige maandag een autoongeluk en hij bleef zelfs doorspelen. Dus je kan verzekeren dat dat ding shock-proof is. M''n auto is alleen total loss dus ik moet er vanaf. Zit ook MD speler op btw.
Pagina: 1