Toon posts:

[BC3] dtt2500 maar welke geluiskaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een 2e hans dtt2500 kopen maar welke geluidskaart moet ik er nu bij hebben? ik wilde eigenlijk de goedkopere live 5.1 kopen , maar daar zit toch ook al een decoder ofzoiets op? o kheb denk ik zon 2 a 3 honderd gulden te besteden

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ik zou gewoon voor de SB Live! 5.1 gaan...

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:44

@r!k

It is I, Leclerq

je kan de live 5.1 kopen maar dan heb je eigenlijk een dubbele 5.1 decoder dus misschien is de gewone live beter voor jou.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
kan dat kwaad dan?

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik zou voor een kaart gaan die A3D ondersteund, zoals een kaartje van Aureal (de Vortex 2 SQ2500) of de Xitel Storm Platinum (allebei zelfde chipset). Zie hier op Tweakers.net een test van 11 geluidskaarten. Of klik hier voor het echte artikel.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 11:30 schreef a3an het volgende:
ik ga een 2e hans dtt2500 kopen maar welke geluidskaart moet ik er nu bij hebben? ik wilde eigenlijk de goedkopere live 5.1 kopen , maar daar zit toch ook al een decoder ofzoiets op? o kheb denk ik zon 2 a 3 honderd gulden te besteden
Je "moet" gewoon een SB-Live kopen. Bij voorkeur eentje met een (interne) SP/DIF uitgang erop. Die kun je dan weer verbinden met dezelfde ingang op de DTT2500.

Het is onzin een 5.1 te kopen. Tenslotte neem de je DTT omdat er o.a. een AC-3 decoder opzit... toch ? En wat moet je met 2 AC-3 decoders ? (als dat ueberhaupt al gaat werken).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tja, enige voordeel met de Live 5.1 is dat de dure versie, 650,- ofzo, een AB heeft, da''s het enige wat aan mijn platinum nog mist :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een sb live!1024 met fps1000 boxjes, maar heb een 2e hans dtt2500 gezien voor 375, dus wil die kopen omdat ze zo goed schijnen te zijn, en wil ik mijn setje verkopen

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 13:42 schreef a3an het volgende:
ik heb nu een sb live!1024 met fps1000 boxjes, maar heb een 2e hans dtt2500 gezien voor 375, dus wil die kopen omdat ze zo goed schijnen te zijn, en wil ik mijn setje verkopen
Ik heb zelf deze combo.. en ben uitermate tevreden..
Kijk eens op je SB-Live naar de connector waarop je een digitale out kunt aansluiten.
Dit moet een SP/DIF-EXT zijn (staat ernaast en zit op de kaart, dus even de kast openmaken) er zijn ook versies die deze EXT niet hebben en dan kun je dus geen kabeltje aansluiten met een DIN connector erop die weer naar je DTT moet.. ergo: dan ook geen digitale verbinding met je DTT en is het eigenlijk zonde..

• Nilis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-03 13:59
Ik heb zelf wel mijn speakers via de Ext Din connector aangesloten maar je kan de DTT2500 gewoon digitaal aansluiten op je SBlive, zonder deze connector. Langs de Line-in connector op de SBlive zit een gele digital-out connector. Deze kan de externe
DIN-connector vervangen. Bij de speakers zit als het goed is een verloopstekker die je daar in kan pluggen. Als je dat zo doet heb je toch een digitale verbinding met de speakers. En een Sblive 1024 player is goed zat omdat de DTT25000 zelf een AC3-decoder bevat

Verwijderd

Topicstarter
nou mij te ingewikkeld,ik koop gewoon een 5.1 >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kan je op de DTT2500 ook MEERDERE digitale SOURCES aansluiten ?? ik bedoel: ik heb een digitale satelliettuner EN een losse DVD-speler en een SB Live (1024 ??)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1