In de L!ive kun je veel meer en grotere geluidsbanken invoeren...
Verwijderd
SBLive is lekker met midi! Ik heb er al een tijdje 1 en het bevalt prima. Ik heb nog 1 van de eerdere sb live''z. Deze is met extra kaartje. Digitale io en speciale midi in en uit poorten (dus niet joystick poort)
Je kunt je eigen samples inladen! Dit heet alleen bij sblive soundfonts. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier verder nog niet errug veel mee ge-experimenteerd heb, maar het kan wel!
Je kunt je eigen samples inladen! Dit heet alleen bij sblive soundfonts. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier verder nog niet errug veel mee ge-experimenteerd heb, maar het kan wel!
De AWE 64 Gold heeft een ROM (1 MB) met samples en (ik meende) 4 MB onboard RAM waar je alternatieve samples in kunt plaatsen.Op dinsdag 23 januari 2001 14:28 schreef AleSyS het volgende:
Wat is het grote verschil tussen Creative AWE64 GOLD en een Creative Live!....qua midi opties???
De Live! heeft geen eigen ROM of RAM, die gebruikt systeem-RAM voor z''n samples. Je kunt daarbij kiezen tussen verschillende ''soundbanks'' (o.a. zelfbouw) met een maximumgrootte van 50% van''t systeem-RAM.
Voordeel van de Live! is de grotere hoeveelheid geheugen, nadeel is de hogere belasting op het geheugen en de PCI-bus.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
live value is ook 1024 stemmig
Human Bobby
Pagina: 1