Toon posts:

[BC3] Midi???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het grote verschil tussen Creative AWE64 GOLD en een Creative Live!....qua midi opties???

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

In de L!ive kun je veel meer en grotere geluidsbanken invoeren...

Verwijderd

Topicstarter
Kan je ook eigen samples inladen.
Hoe zit het eiegenlijk met de midi-kanalen???

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand wat te melden op mijn vraag???

Verwijderd

SBLive is lekker met midi! Ik heb er al een tijdje 1 en het bevalt prima. Ik heb nog 1 van de eerdere sb live''z. Deze is met extra kaartje. Digitale io en speciale midi in en uit poorten (dus niet joystick poort)

Je kunt je eigen samples inladen! Dit heet alleen bij sblive soundfonts. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier verder nog niet errug veel mee ge-experimenteerd heb, maar het kan wel!

>:)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 09:57

Flotter

Pelipper!

Op dinsdag 23 januari 2001 14:28 schreef AleSyS het volgende:
Wat is het grote verschil tussen Creative AWE64 GOLD en een Creative Live!....qua midi opties???
De AWE 64 Gold heeft een ROM (1 MB) met samples en (ik meende) 4 MB onboard RAM waar je alternatieve samples in kunt plaatsen.
De Live! heeft geen eigen ROM of RAM, die gebruikt systeem-RAM voor z''n samples. Je kunt daarbij kiezen tussen verschillende ''soundbanks'' (o.a. zelfbouw) met een maximumgrootte van 50% van''t systeem-RAM.
Voordeel van de Live! is de grotere hoeveelheid geheugen, nadeel is de hogere belasting op het geheugen en de PCI-bus.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Volgens mij heeft de AWE64 een 64 stemmige polifoon en de Live 32 stemmig

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Live! = 1024 Stemmig, de Value 512 en de Platinum 2048

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Doos van mijn Live Retail. Is 1,5 jaar oud ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.casema.net/~ygidorp/Creative%20Box.JPG

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
live value is ook 1024 stemmig :)

Human Bobby

Pagina: 1