Toon posts:

[BC3] rechtsvoor en linksachter boxen doen het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb hier een SB Live player 1024 en de Maxi Subwoofer 720 SD set van Guillemot. Onder windows 98 werken deze perfect ,maar onder windows 2000 professional ineens niet meer. Ik heb niets aan me configuratie veranderd, en van de een op de andere dag stopten de boxen rechtsvoor en linksachter ermee. Ze zitten dus ook goed aangesloten. Ik snap er echt geen bal van. In de software (eerste Liveware versie voor win2k, nog niet geupgrade) staat alles op 4 speakers, balans in het midden en ik kan nergens iets vinden.

Wie weet de oplossing''?
Uiteraard is het updaten van de drivers een mogelijkheid, maar ik heb Casema, dus wil eerst ff weten of ik niet iets vergeten ben voordat ik 80 MB (ofzo..) ga downloaden...

bij voorbaat mijn zeer grote dank.

Verwijderd

Topicstarter
ah...probleem gefixed...
Het was mijn Microsoft Sidewinder Gamevoice. Toen ik het stekkertje voor de voorste boxen uit mijn GV haalde en direct in mijn SB plugte, werkte de boel wel. Vreemd alleen dat het niet de voorste, maar de linksvoor en rechtsachter waren....toch zijn ze echt goed aangesloten (getest met dat ''linksvoor/rechtsvoor/linksachter/rechtsachter'' in de software :)). En ik snap ook niet waarom ie het niet doet via mijn Gamevoice. En in win98 dus wel...

Kan iemand daar misschien een antwoord op geven? Anders moet ik elke keer als ik de GV wil gebruiken de stekkers omwisselen (en ik ben lui :P).

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:06

Remi

Moo!

Sorry dat ik ding omhoog haal maar ik heb hetzelfde probleem.

Ben ook lui :z

Weet iemand hiervoor een oplossing?

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:06

Remi

Moo!

Weet echt niemand een oplossing??
Het zal de eerste keer zijn dat een probleem niet wordt opgelost op T-net