gta 2 demo gereleasd!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:21 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Verwijderd

whaaaa beters!
dit spel gaat kont schoppen man

Verwijderd

En heeft iemand hem al gedownt? Hoe is ie?!

• _eLMo_
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:21 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Hij ie best wel cool, eigenlijk :) :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

wow, zelfde tijd

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

3 keer! wow! >:)

Verwijderd

:( :( :( Hij doet 't niet! :( :( :(

Ik ben nu eerste slachtoffer van de weigering. De systeem heeft alles in huis wat nodig is, maar na hard pruttelen en korte trekjes (zeker 3D-kaart detectie) gebeurt er niks.

BALEN!!!! Net als Driver demo heeft deze ook probs met mijn pc.

In tegenstelling met HL, Quake 1,2 heeft GTA2 wel problemen. Ik snap er niks van
Maar goed, ik ga ff pitten. Ik ben erg moe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-09 20:52
Hmm ik kan hem niet downloaden
hij zegt dat ie binnen is maar de file is dan maar 0 kb groot :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
okee maar eens een keer geprobeerd zonder downloadaccelerator en kijk daar het werkt :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt ie ook niet...BALEN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm wat weinig verschillende auto's
maar dat zal de demo wel zijn denk ik
ziet er wel donders mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel Go!Zilla gebruikt.

Kijk, de eerste bestand is vals. Je moet hem nog effe terugsturen naar je browser. Pas bij tweede keer is de bestand nu wel correct groot. 12 MB, zoals ik het kunnen binnenhalen.

Bij GTA2 site is de bestand echter 85 KB. Beter maar Adrenalinevault site nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Laatst online: 24-08 11:21
Ik vonnem errug goed... maarja blijft een demo :( weinig autotjes..

ziet er wreed uit en de auto's rijden lekkah! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij werkt trouwens niet als je Windowblinds aan hebt staan, bij mij tenminste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu doet ie het wel weer. Ik heb simpelweg nieuwste 3Dfx drivers van 3dfx.com gehaald en opgezet. Dan doet ie het weer! ;)

Mooie lichteffecten maar nog steeds bekende bovenaanzicht zoals GTA. Maar wel leuk en mooier. Maar toch wil ik graag zelf achter stuur kruipen.
Waarom is er geen first-person spel van GTA?
Ik kan zelf rondlopen, genieten naar hoge gebouwen en zien hoe ik met m'n hand de stuur openrukt en man eruit sleur :)

Maar goed, deze oude techniek zal minder systeemeisen hebben....

• harley
Gerjan ik denk dat dat de bedoeling is want dat is nou juist het unieke aan gta de gameplay en daar hoort ook het bovenaanzicht bij
als ze het first person zouden maken heb je weer zo'n spel waar er al zoveel van zijn
ennuh kleine tip : download hem s'nachts van wxs daar kwam de mijne met 278kb/sec binnengevlogen :)

Pagina: 1