geweldige url
The requested URL was not found on this server.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
URL is een beetje verandert..
try it out..
http://guru3d.com/cgi-bin/countdown.cgi?geforce-tweak.zip
try it out..
http://guru3d.com/cgi-bin/countdown.cgi?geforce-tweak.zip
Sorry,was copy/paste van de meuktracker. Niet op gelet, niet verwacht.Op donderdag 04 januari 2001 15:18 schreef HaaZie het volgende:
geweldige url
Verwijderd
Ik heb dus vanmiddag ook een GeForce 2MX met TV-out gekocht en ik gebruik nu GTU (GeForce Tweaking Utility), maar die set de core en memspeed niet.
GTU enabled wel in de GeForce settings (Detonator 3 versie 6.50 onder Windows2000)dat je de core- en memspeed kunt aanpassen (reboot required once for enabling core/memspeed adjusting).
Weet iemand wat een beetje christelijke settings zijn? Daar ik mijn nieuwe kaartje niet graag dezelfde dag nog south zie gaan =D
Oja het betreft dus een MSI-Starforce 818 met GeForce 2MX TV-out (als het iets uitmaakt).
GTU enabled wel in de GeForce settings (Detonator 3 versie 6.50 onder Windows2000)dat je de core- en memspeed kunt aanpassen (reboot required once for enabling core/memspeed adjusting).
Weet iemand wat een beetje christelijke settings zijn? Daar ik mijn nieuwe kaartje niet graag dezelfde dag nog south zie gaan =D
Oja het betreft dus een MSI-Starforce 818 met GeForce 2MX TV-out (als het iets uitmaakt).
Verwijderd
CHeck de sig.. mijn Asus v7100 retail loopt op 210/220 en als een tiet en stabiel ook
zonder aktieve koeling
zonder aktieve koeling
Verwijderd
OEM versie met 4.5 ns (!) hyunday geheugen. (er staat hercules SE op de printplaat. zou dit special edition zijn?) core op 220 mem op 210. kan wel hoger maar loopt dan na een paar uur vast.
WTF?! is dat een geforce 2mx van hercules? met 4.5ns ram? ik heb een 5.5ns ! die gaat tot 207mhz, en de core (BEIDE stabiel!!) tot 213mhz! met actieve cooling en ram sinks (zelf gemaakte uiteraaars)
hij word zonder koeling wel warmer (heatsink) dus denk dat die koeling wel beetje helpt. maareh, kan je een plaatje maken van je hercules?
wil ik wel zien, kijken of er wat anders aan is dan die van mij.
hij word zonder koeling wel warmer (heatsink) dus denk dat die koeling wel beetje helpt. maareh, kan je een plaatje maken van je hercules?
wil ik wel zien, kijken of er wat anders aan is dan die van mij.
Pagina: 1