Toon posts:

[BC3] Goede videocapturecard rond de F500,-?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek ''n goede videocapturecard, voor rond de F500,-, die goed werkt op ''n PIII 500. Ik wil deze gebruiken, om MPEG, of DiVX files te schrijven. Wie heeft ''n goede tip?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op http://www.vcdhelp.com/ staat een mooie tabel met vergelijkingen tussen verschillende capturekaarten.

Wil je Analoog capturen, dan vind ik persoonlijk de DC10+ een mooie kaart.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Op woensdag 16 mei 2001 09:35 schreef unicorn7 het volgende:
Wil je Analoog capturen, dan vind ik persoonlijk de DC10+ een mooie kaart.
Ik denk dat er sowiezo niet echt veel meer mogelijkheden zijn in deze prijsklasse!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Moah, ja je kunt digitaal gaan, een DV Studio+ van Pinnacle bijvoorbeeld. Leuke is dat hij ook een analoge output heeft.

Maar je wilt er DiVX mee maken? Waarvan? Als je van bestaande videobanden een DiVX wilt maken heb je inderdaad een analoge kaart nodig, maar de kaart zelf zul je niet kunnen gebruiken voor het omzetten naar DiVX, dat blijft je PC doen. De kaart zal capturen in een gecomprimeerde AVI vorm, die je weer kunt omzetten naar DiVX.

Wil je echter DiVXjes gaan maken van DVD''s koop dan gewoon een goeie DVD speler en een snellere CPU. Komt verder geen kaart bij kijken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen