[BC3] Kyro eigenaren?

Pagina: 1
Acties:

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 19:31

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Zijn d''r mensen met een Kyro gebaseerde videokaart zoals de Videologic Vivid! of een PowerColor Evil Kyro?

Ik overweeg namelijk zo''n kaartje, maar las hier een week of drie geleden de slechte ervaringen van iemand met zo''n PowerColor Kyro. Ben met name geinteresseerd in de 2D kwaliteit op hoge resoluties(1600x1200), en het nivo van de huidige drivers. Doen de meeste spellen het met de huidige drivers, of is het :'(

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 19:31

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Niemand :?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik heb er een en hij ZUIGT !!! :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ERVARING MET KYRO en DRIVERS:
Kaart: Evil Kyro I 64 Mb enzo
Leverancier: http//:www.wintelco.nl
Prijs: 259 ( of 219)

DRIVERS:
Download: http://www.savagenews.com/drivers/powervr/kyro.html
VIVID drivers maken de boel alleen maar hopelozer
Zelf heb ik van savagenews de Kyro versie 1.2.1 driverset gedownload en geinstalleerd. Daarnaast nog de kyrotools en het draait stabiel en is volledig te tweaken enzo.
Ik heb geen benchmarking uitgevoerd maar het draait beter dan de GF II van mijn huisgenoot de Moomin!!:9

Sjoerd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had een PowerColor Evil best een leuke kaart ("sucks" dus echt NIET he) 2D is ie ook erg goed (beter dan de GF kaarten)

Heb sinds vrijdagmiddag een Hercules 3D Prophet 4500 (zie het grote kyro topic) :9~ Dies nog weer sneller dan de Kyro I. Dus als je een Kyro 1 of 2 kaart wil zou ik gaan voor de Herc. 4500

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

ik heb er ook 1 en hij sucks absoluut niet!!

Draait als een trein, beeld is perfect op mijn systeempje en als loopt vloeiend.

Verwijderd

Ik hoorde dat de 2d van de Kyro II om te huilen was omdat er een supertrage ramdac opzat.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laat de 2d kwaliteit nu niks met het ramdac te maken te hebben...

Ik vind et een superkaart voor zijn budget!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
270Mhz... op zich wel genoeg, alleen blijkbaar is het analoge circuit nog triester.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1