[BC3] Geforce MX en DVD''s afspelen (via TV-out)

Pagina: 1
Acties:

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Ik krijg Software-DVD-players niet aan het werk op de TV (via de TV-out). Ander beeld (ook video via de MediaPlayer) geeft weinig problemen, maar een DVD afspelen lukt niet erg: Het resultaat is een wit- of zwart-scherm (afhankelijk van de instellingen: clone of stretched), waar de film zou moeten zitten....:?

Op de monitor draait het natuurlijk allemaal als een tierelier, dus daar ligt het niet aan, vandaar dat ik erg benieuwd ben naar input van mede forumers!

BTW: als ik andere drivers installeer dan de meegeleverde, heb ik geen TwinView tabblad meer |:(

System Info:
PIII 800, 132MB
Abit VT6X4 met laatste 4-in-1 driver, IRQ-, & AGP-update
CardExpert Geforce 2 MX TwinView Golden Sample (driver: 6.18)
Pioneer 16x40 DVD

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

http://come.to/tvout al geprobeerd, snap dat het k*t is dattie gewoon niet werkt, maar probeer dit eens, heb er goede ervaring mee.

Insanus sum

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
I''ll try!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 05 december 2000 20:38 schreef HaZee het volgende:
I''ll try!
And let us know what happend.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem, heb sinds gisteren een panasonic 8x40x dvd speler (á 200,-) en krijg ook geen beeld op tv-out. Heb de nvidea 6.49 drivers geinstalleerd en clone view staat aan. Divx gewoone mpeg doen het wel op de tvout.

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-08 16:43
Ik krijg de volgende melding als ik een dvd probeer af te spelen met clone aangevinkt:

PowerDVD ondersteunt de huidige weergavemodus niet. (DDraw Overlay-modus wordt aanbevolen)

Verlaag de beeldschermresolutie en kies een kleiner kleurenpalet, bijvoorbeeld 800 x 600 met 256 kleuren. U kunt ook de verversfrequentie verlagen naar bijvoorbeeld 75 Hz.

Ik heb een CardExpert GeForce 2MX met een composite tv-out. Verder gebruik ik windows2000pro

HELP !!!
Pagina: 1