Hallo, ik heb een vaag probleem met een paar netwerkspellen. Ik heb in m'n studentenhuis een 10Mb BNC netwerk aangelegd. Wanneer we Starcraft spelen zijn er geen problemen. Maar wanneer we bijvoorbeeld Quake II willen netwerken, dan klapt er telkens iemand uit. Zelfs met een dedicated server. We krijgen dan boodschappen als "no packetentities" en "illegible server message". Tiberian Sun en de demo van Revolt (met netwerkondersteuning) krijgen we ook niet aan de gang. Voor Quake II heb ik al patch 3.20 geinstalleerd, maar dit helpt geen reet.
Alle computers gebruiken de engelse versie van Windhoos 98 en zijn minimaal een Pentium II 266. Alle computers zijn zichtbaar in de netwerkomgeving en kunnen ook allemaal benaderd worden.
Weet iemand raad? Starcraft is natuurlijk een relaxed spel, maar we willen elkaar natuurlijk ook wel eens een keer fraggen!
Alle computers gebruiken de engelse versie van Windhoos 98 en zijn minimaal een Pentium II 266. Alle computers zijn zichtbaar in de netwerkomgeving en kunnen ook allemaal benaderd worden.
Weet iemand raad? Starcraft is natuurlijk een relaxed spel, maar we willen elkaar natuurlijk ook wel eens een keer fraggen!