Prepare for unforeseen consequences
Ik weet dat het met een G400 niet gaat, omdat Win2k niet 2 schermen op 1 kaart ondersteunt (met 2 kaarten werkt het wel).
Ja, maar dan ligt het er ook nog aan welke pci kaart je gebruikt in combinatie met welke agp kaart je gebruikt.
bv.
als je detonator gebruikt, en je gebruikt een viper 550 (pci) en een asus v7700 (agp), dan loopt het 100 procent fout, en kun je je hele w2k opnieuw installeren..
Is bij mij al 3 keer gebeurd en ik blijf dom, want ik blijf het proberen....
iemand suggesties hoe ik die detonator in verschillende directory''s pleur??
vielen groeten... Erik
(sorry, heb griep en heb al 3 keer gekotst
bv.
als je detonator gebruikt, en je gebruikt een viper 550 (pci) en een asus v7700 (agp), dan loopt het 100 procent fout, en kun je je hele w2k opnieuw installeren..
Is bij mij al 3 keer gebeurd en ik blijf dom, want ik blijf het proberen....
iemand suggesties hoe ik die detonator in verschillende directory''s pleur??
vielen groeten... Erik
traktor scratch!
Bigs> hmmz, dat zou wel flink balen zijn, komt er misschien nog een patch voor uit?
Erikie> ik denk dat je nog maar even moet uitzieken want je hebt niet helemaal door waar het hier over gaat
Erikie> ik denk dat je nog maar even moet uitzieken want je hebt niet helemaal door waar het hier over gaat
Heb hetzelfde probleem, wil eigenlijk vandaag win2k over win98 (waar twinview wel wekrt) heen gooien. Maar zit nu wel ff te twijfelen 
Is toch raar dat win2k dat niet ondersteund:(
Er is dus geen enkele persoon die het is gelukt om twinview aan de praat te krijgen!??!
Mzzl,
Roeland
Is toch raar dat win2k dat niet ondersteund:(
Er is dus geen enkele persoon die het is gelukt om twinview aan de praat te krijgen!??!
Mzzl,
Roeland
Hoe moet je dat eigenlijk aansluiten dan?
en je heb een normale VGA aansluitng voor je monitor. en een TV-Out. Hoe werkt dat dan?
heb je daar een converter ofzo voor nodig
explain!
en je heb een normale VGA aansluitng voor je monitor. en een TV-Out. Hoe werkt dat dan?
heb je daar een converter ofzo voor nodig
explain!
Ik heb een geforce2 MX met twinview, daar zitten gewoon 2 vga aansluitingen op (en ook nog een tv-out, maar daar ben ik nog niet mee bezig geweest) en daar kan je dus 2 monitoren op aansluiten.
foei foei, kan er ook nog iemand meteen antwoorden op vragen?! 
Ik heb in ieder geval twinview draaien hier op een Asus 7100 geforce 2mx. Ik heb het getest op Detonator 6.31, 6.50 en 11.01.
verder uiteraard effe je instellingen nakijken..
Ik heb in ieder geval twinview draaien hier op een Asus 7100 geforce 2mx. Ik heb het getest op Detonator 6.31, 6.50 en 11.01.
verder uiteraard effe je instellingen nakijken..
dus ...
De TwinView moet ''zonder problemen'' onder W2000 kunnen werken, echter zijn er een aantal beperkingen e.d. Qua drivers zou je het beste de 6.34 drivers gebruiken (althans, vind ik persoonlijk de beste) + kan het nodig zijn om beide monitoren om te wisselen, maw de 1e op de 2e aansluiting en andersom (vaak wordt de 2e monitor namelijk niet herkent door Windows, en dan helpt dit vaak). En onder W2000 is er nog een beperking:
Hier staan nog een paar tips: http://www.evga.com/Support/support.ihtml?page=tvfaq.htmUnder Windows NT and Windows 2000, the 2nd monitor used must be DDC compliant. If it is not, it will not be detected and available for use as the 2nd monitor for TwinView. The best way to tell if a monitor is DDC compliant is to examine your documentation or look on the manufacturer''s website. A fairly comprehensive list of monitor manufacturers and their websites can be found here.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ik had hetzelfde probleem, maar nu heb ik detonater 7.58 win2k
en die rulen echt
en die rulen echt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1