Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
Koop toch een andere kaart als je je probs niet kan oplossen.
PIII 450
128 RAM
Asus P2B-F
Soundblaster Live! Value
Viper II Z200 32 MB
1) Pak schroevedraaier
2) Schroef kast open
3) Haal Viper II eruit
4) Zet schuin tegen de muur aan
5) Trek je kisten of naaldhakken aan
6) Trap ding doormidden
7) Koop Gefors kaart
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
mijn viper 2
Unreal tournament - 1024*768 32bit -60FPS-
Quake3 - 1280*1024 32bit -40FPS-
RUNE! - zelfde als UT
RA2 - 800*600, no problemos!
etc. etfc
ik heeft een Celly500@566, 192mb ram, viper 2 (duh)...
jij suckt gewoon dat je hem niet normaal aan de praat krijgt!
Unreal Tournement
Daar noem je ook wat, die lopen bij mij ook super...
Maar daar had ik toch niet over:).
Verwijderd
maarja, ik wil er gewoon nog het beste uit halen wat er in zou moeten zitten.
wat raden jullie mij aan?
waar kan ik nieuwe drivers downloaden?
kan ik hem overclocken? (hoe?)
verder heb ik problemen met Counter Strike
(als ik naar een menu ga --> dan return to game --> dan is mijn beeld echt , super f*cked up)
help!!
[/edit] JGC , ik heb je een ICQ message gestuurd , misschien dat we het zo op kunnen lossen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Elke keer als ik een mpeg of een divx speel. Dan krijg ik groene strepen door mijn beeld scherm...... Niet helpt daar tegen volgens mij.....
Ook mij direct3d zuigt enorme geeft het zelfde effect.... Ook zijn mijn letters constant vern***t. alles wordt dan heel onduidelijk.... heel erg irritant......
Ik heb nu geloof ik bijna alle drivers gehad... bijna alla windows OS-en.. maar helaas...
Hippi3
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
JGC''s Unified Savage driver 3.20 <-- in de download sectie.
[edit/] oops! http://www.jgc.f2s.com/ [edit]
daarna clock je je kaartje over <--- moet je ff aan JGC vragen waar je dat kan vinden en hoe ver
bij mij heeft dit echt goed geholpen , puntjes zijn weg , hoge FPS etc. etc.
Wanneer ik ga overklokken, is het wenselijk om een fan op de heatsink van de viperII te monteren, of kan ie het ook zonder wel ''hebben''?
ECLK kan tot ongeveer 140. Hoger zal niet veel mensen hier lukken. Zelf heb ik em met 2 8cm fans tweezijdig gekoeld
nouja , ik hoop dat hij kapot gaat
Verder heb ik ze op 7V draaien, dus zijn ze stiller dan zo''n 5cm processorfan die ik er eerst op had.
Overigens is de Savage2000 een 0.18micron chip, dus valt warmte wel mee.
Verwijderd
ik word hier gek van dat oude topic''s weer omhoog word gehaalt|:(|:(
:):)Op maandag 06 november 2000 22:18 schreef Bamibal het volgende:
Probeer dit eens :
1) Pak schroevedraaier
2) Schroef kast open
3) Haal Viper II eruit
4) Zet schuin tegen de muur aan
5) Trek je kisten of naaldhakken aan
6) Trap ding doormidden>:)
7) Koop Gefors kaart
ben blij en gelukkig
:):):):):):):)
sorry maar ik moest hier toch heel even hard om lachen.
hoi, ik had vroeger een cellie 333, en daarbij was E2150 met mijn viper II erg traag. nu heb ik een AMD 900 en loopt ie vloeiend 1024x768 alle effecten maxOp maandag 06 november 2000 21:47 schreef Foxz het volgende:
Welke problemen heb je met je Viper II. Post ze hier...
Prince of Persia 3D: Traag, graphical bugs.
Theme Park World: Traag.
Metal FAKK2: Graphical bugs.
Earth 2150: Traag, kleine graphical bugs.
XLR8R: Grote graphical bugs (niet in 3DMark).
Oh ja, met TnL gaat ie alleen maar veel trager...
Natuurlijk heb ik alle drivers, en uitgeprobeerd...
Verwijderd
Waarom zou je een nieuwe topic starten als er ook een oude is waar je op kunt voortborduren. Limited had problemen en heeft ze in deze gepost. IS ER EENS IEMAND DIE DE SEARCH GEBRUIKT EN DAN DOE JE ZO!Op maandag 21 mei 2001 23:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
deze is van 6 november 2000 sukkels weer niet goed gelezen zeker|:(
ik word hier gek van dat oude topic''s weer omhoog word gehaalt|:(|:(
Ook weer eens wat anders dan 10000 verschillende topics over detonator dit, detonator dat...
Nou nou hij geeft alleen aan dat hij het wel redelijk doet in zijn pc''tje op die spelen.Op dinsdag 07 november 2000 11:32 schreef Foxz het volgende:
Quake 3
Unreal Tournement
Daar noem je ook wat, die lopen bij mij ook super...
Maar daar had ik toch niet over:).
1- En wat jouw probleem betreft Ga die
spelen eens updaten.
2- Download een patch voor dat spel.
3- Probeer offie drivers.
4- Flash die viper2 zijn bios
Doet hij het nou nog niet dan:
4- Zet hem in een pc van eem kamaraat.
5- Herhaal het zelfde weer
Doet hij het dan nog niet:
6- Zoek dan een proggie waarmee je meer
in kan stellen net zo iets als nvmax
Werkt het dan nog niet:
7- flash moeder bord
8- Download chipset patches/drivers.
9- updat huidige software
10- ander besteurings systeem
En loop nou niet weer iemand af te zeiken terwijl hij het goed bedoeld
Gr kokkel
Gebruik mijn tweakdriver, zit Metal in. Dat kies je dan ook bij de display keuze
Verder tik je ~ en preferences en zet je "Enable FastFlashbend" ofzow op Enabled.
Vervolgens installeer je de 2e UT CD en ga je lekker op 1024x768x32 die Geforce2MX figuren de gek aansteken omdat je een 2x zo hoge FPS hebt als zij, omdat D3D en OpenGL + UT zo kut is.
Op dinsdag 22 mei 2001 11:48 schreef _JGC_ het volgende:
UT en viper2:
Gebruik mijn tweakdriver, zit Metal in. Dat kies je dan ook bij de display keuze
Verder tik je ~ en preferences en zet je "Enable FastFlashbend" ofzow op TRUE.
Vervolgens installeer je de 2e UT CD en ga je lekker op 1024x768x32 die Geforce2MX figuren de gek aansteken omdat je een 2x zo hoge FPS hebt als zij, omdat D3D en OpenGL + UT zo kut is.
Ga ik ook ff een lijstje maken:
NVIDIA:
NV1 (diamond Edge 3D
TNT2 Vanta (uch, opgeklokte TNT)
TNT2 M64 (ondergeklokte TNT2 met 64bit bus)
Geforce2MX (kutkaart met slechte kwaliteit)
S3:
Savage3D
Savage4
Savage2000
ProSavage (elke)
ATI:
Rage series
Matrox:
Alle kaarten
Geen van alle kaarten maakt waar wat je wilt. Maar toch zeurt niemand over het meerendeel van deze kaarten. Waarom dan toch over die Viper2? Als je 3D Mark kut draait, kan je dat veel schelen?
Nou, met de juiste drivers heb ik tot nu toe met de Viper II alle games nog aan de praat gekregen. Zonder noemenswaardige afwijkingen.Op dinsdag 22 mei 2001 12:45 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Viper II is gewoon de slechtste videokaart ook (niet de kaart maar de drivers), je hebt gewoon geluk als je hem goed werkend krijgt,
Weet je zeker dat je geen S3 virge videokaart geprobeerd hebt?