[BC3] Voodoo zealots,waar zijn ze???

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27
Voodoo zealots(aanhangers/pro 3dfx/gewoon gek enz enz),waar zijn ze???
Een tijd geleden(voor de release van de voodoo 5500) waren ze er nog.
Maar ik zie ze al een tijd niet meer.
Ik zie nu alleen maar radeon vs geforce2 met andere woorden: ATI vs Nvidia.

Voodoo toch shit he?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidiots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ach, 3dfx komt wel weer een keer langszij, dan lopen al die kereltjes, die nu de V3 af lopen te zeiken (ondanks uitstekende prijs/prestatie verhouding) weer te blaten op Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha wekkel op zijn bek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 23:19

edward2

Schieten op de beesten

Ik ben iig niet merk gebonden, vandaag is het ATI morgen kan het wel weer nVidia zijn(GF3).
Ik koop wat op dat moment het beste voor me is:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, bedoel je soms ikke..............

Ik heb wel een V5 5500 videokaart maar ben geen 3dfx kontjongetje of iets dergelijks. Hoewel ik nVidia verafschuw, heeft dat niets met 3dfx te maken :)
Maar wat wil je graag weten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Dat is snel.
Zitten jullie allemaal thuis ofzo?
Of zit je op het werk niet te werken?
Of op school met internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh..wat is er nou mis mee >>>VOODOO 5500<<<????draait...als een speer op mijn k6-2 500 mhz..met 192 mb..lekker,,,hakken..met quake 3 ...en vlieg door de levels heen met Unreal tournament,,,..

nvidia...speelt met vuur.!!:))
ach ja...voodoo rules.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Als NVidia straks de GeForce 3 uitbrengt ben ik toch wel benieuwd naar de definitieve specs van dat ding. Ik heb zo een flauw vermoeden dat ze voor eens en voor altijd de vloer gaan aanvegen met de concurrentie, kweet wel zeker trouwens.

Message from a NVidiot ;)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
He D-nicht voodoo 5500 iz niks man.
Kom maar effe langs hier op mijn lan.
Dan blaas ik je eruit met geforce2 en versla ik je ook nog effe in Q3 en UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 12:37 schreef BeyondHorizon het volgende:
Als NVidia straks de GeForce 3 uitbrengt ben ik toch wel benieuwd naar de definitieve specs van dat ding. Ik heb zo een flauw vermoeden dat ze voor eens en voor altijd de vloer gaan aanvegen met de concurrentie, kweet wel zeker trouwens.

Message from a NVidiot ;)[/quote]Zeker zeker.
Zo''n gevoel heb ik ook.
Kan niet wachten man.
December ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Ja zo rond kerstmis ergens wat ik gehoord heb, tis alleen wachten op de final release van Direct x 8.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he 7th..of wat?...7th..ZOON!!!..??..ik kom langs wanneer hoelaat.??...maak je vierkant af...!!trouwens..VOODOO still RULES>!! like it or not.!! EAT ME!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nVidiots zijn te triest voor woorden.

--------------------------------------------
- What do you get when you put N nVidia whores in a circle and each one pats the person on their right on the back and says "nVidia wins 3dfx and Michael Knight any day of the week!" ?

- You get N people with a boosted ego, and no-one loses anything; keep up the good work, boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 12:51 schreef dZeus het volgende:
nVidiots zijn te triest voor woorden.[/quote]Nvidiots verdedigen iets van snel en goed is.
3dfx kont plakkers verdedigen iets wat traag en out of date is.
who da fool here?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Grappige is dat NVidia gewoon de GeForce 3 ALLANG klaar heeft liggen en ALLANG weer bezig zijn met de GeForce 4. ;)

Hoezo strak?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
C:\3dfx_guy_mode.exe

3dfx guy:Nee man onze fooldoo 6000 met 28 cpu''s + gratis 8 hamburgers is veel sneller dan de gayforce 3 of 4.
Want op onze kaard kan je gewoon vet vlees grillen.
En als het nodig is dan releasen we gewoon de fooldoo 6500+++ met 55 cpu''s.

End 3dfx guy mode.

Nvidia=borg.
Resistens is futile.
your technolegy wil be assimulated and added to our own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 13:03 schreef BeyondHorizon het volgende:
Grappige is dat NVidia gewoon de GeForce 3 ALLANG klaar heeft liggen en ALLANG weer bezig zijn met de GeForce 4. ;)

Hoezo strak?[/quote]Sure.............
Die Geforce 3 wordt helemaal niks. En dat is nu net wat ik tegen nV heb. Ze verkopen alleen gebakken lucht. Die zogenaamde HSR zuigt aan alle kanten. Staat wederom heel leuk op papier maar is in de praktijk een blok aan je been.
nVidia heeft het gehad en zijn in slaap gesukkeld. De toekomst is voor 3dfx en ATI. Sinds de TNT2 hebben ze geen fatsoenlijke kaart meer uitgebracht. De een is gewoon een chinees van de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Laatst online: 28-08 23:19

edward2

Schieten op de beesten

FF afgaande op de geruchten, dan zou de GF3 idd defenitief de vloer aanvegen met alle concurrentie, als de fillrate( dmv tilerendering met Dx8) van 4800 mtexels/s klopt tenminste.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 12:28 schreef 7th het volgende:
Dat is snel.
Of op school met internet verbinding?[/quote]Da''s nu werken op de UPC helpdesk eeeeh. De maten van een aan te schaffen mobo zijn meestal keurig te vinden op de site van de fabrikant. Zou je toch uit moeten kunnen zoeken, of het past allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
ahhh lekker een ras echte fooldoo aanhanger.
In december ben je weer stil joh.
Maar een fooldoo 6000 houd je kamer wel warm in de winter he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:00
Ik blijf 3dfx voor eeuwig dankbaar, hun brachten mij de Voodoo 1!! Van achterlijk 2D beeld met mijn Virge naar "echt" gamen!! Maar na die Voodoo 1 kwam daar N''Vidia toen ik een nieuw pctje nodig had, en die brachten daar de TNT2 Ultra, tsja....3dfx had er niks tegen over, nu weer wat nieuws (GF2 GTS) en.....weer geen serieus antwoord van 3dfx voor mijn doeleinden (FPS). Maar als 3dfx over een half jaar een betere kaart uitbrengt dan N''Vidia dan plant ik echt wel in de kast wat beter is :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In december sla ik dubbel van het lachen omdat ze uit gaan leggen waarom die GayFarce 3 nog steeds niet gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
3dfx haalt nvidia echt niet in.
Daar zijn ze te sloom voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 13:14 schreef 7th het volgende:
ahhh lekker een ras echte fooldoo aanhanger.
In december ben je weer stil joh.
Maar een fooldoo 6000 houd je kamer wel warm in de winter he?[/quote]Ja hehe met nog een extra generatortje derachter want anders wil het helemaal niet vooruit.
Voodoo 50 chip solution= sucky sucky 10 dolla
NVidia 1 chip solution= ownage

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Hehehehehe en 3dfx dan?
Komen ze pas met de fooldoo 6000 in december?
Dan is die al vet out of date.

December:
geforce 3
vs
radeon
vs THE OLD FOOLDOO 6000

whahahahaha dan is die al lang out of date man.

Het maakt niet uit of de geforce 3 in december of januari komt,want 3dfx heeft er toch geen antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Hmm enige gebakken lucht die NVidia verkoopt is dat ze reclame maken alsof er geen bandbreedte bottleneck is op het geheugen.

3DFx doet dat volgens mij ook. Voor de rest leveren beide gewoon best vette kaarten. Alleen wil dat k*tgeheugen maar niet sneller draaien.

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
3dfx heeft een genade shot nodig.
Die shot zal de geforce 3 worden 8)

knal
dood

Eindelijk uit hun lijden.

Of komen ze dan weer met een cheap fuck product?

3dfx man:
32 bit is nog niet standaart en is helemaal niet nodig(voor de release van de 3000 serie''s).1 dag later iedereen op 32 bit.
whahahaha

Zelfs John Carmack van id kraak die zooi af en hij zit op die 3dfx advies board zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bla bla, ik kan niet wachten tot 3dfx met iets goeds komt en alle gezichtjes weer de andere kant op zie draaien. Ha ha :)

Genuanceerde beschouwingen over 3dfx zijn hier nou eenmaal schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 12:51
Dit moet wel de meest trieste "dicussie" zijn die ik hier ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Stoned:

Net zo als ik dubbel van het lachen lag toen 3dfx geen antwoord had op de geforce en het feit dat hun voodoo 5 6000 nog steeds niet gereleased is. Doe ff normaal. Koop gewoon wat jij vindt dat het beste is en loop andere die een andere mening hebben niet af te kraken. Als in december blijkt dat 3dfx de zaken beter voor elkaar heeft dan NVidia, ruil ik mijn GeForce DDR toch lekker in voor een 3dfx. Het maakt mij echt niks uit van wie die kaart is, als hij het snelst is en goede drivers heeft (Nvidia op dit moment) koop ik net zo lief een NViDfxAtiMatrox Turbo HotRod Overdrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Kijk, now we''re talking...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
He ja, als er maar iets uitkomt rond Kerstmis vindt ik het allang goed, zin in wat nieuws. 3dfx, nvidia, matrox maakt me niet uit als het maar snel is en mooie grafische effecten heeft.

Wat lul ik nou ik wil gewoon NVidia GeForce 3 ;)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaNose,

Ik vind het belachelijk om je nu al druk te maken om kaarten die nog niet eens bestaan. En dan de gedachte dat er enkele zijn die denken dat nVidia de Geforce 3 al klaar heeft liggen, zijn niet erg realistisch maar erg naief. Zoals ik al eerder zei, nVidia moet eerst maar eens wat bewijzen voordat je kunt stellen dat de GF3 gaat kontschoppen. Wat ik tot nu toe zelf weet, gehoord via uitlatingen van nVidia zelf in commentaar op de X-box, lijkt dat zeker niet het geval. Vooral hun hoog aangeprezen HSR techniek doet mij het ergste vermoeden. En dit betekend dus dat ze geen oplossing hebben voor het geheugen probleem dat ze nu hebben. Kijk maar naar de GF2 Ultra. Ook nVidia begint vertraging op te lopen, deze ultra had allang op de schappen moeten liggen en de NV20 ook, gezien hun 6 maandelijkse release target. Tot nu toe halen ze hetzelfde uit als 3dfx met hun Voodoo 1 en 2 en 3. De TNT2 is gewoon de Voodoo1 voor nVidia. TNT2-GF1-GF2 is gewoon dezelfde. Ik hoop niet dat we hier de GF3 aan toe moeten voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

een paar kinderachtige Nvidia-brainwashed kindertjes zijn hier.(ook een paar niet,natuurlijk.
Als je zo blij bent met je Geforce ga dan gamen , of was jullie computer weer vastgelopen?
Oh , dat verklaart natuurlijk gelijk waarom je niet zoveel hoort van de voodoo bezitters, nooit problemen met die produkten!
Ze zitten lekker te gamen natuurlijk!!!!!!!!!

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Ik ga gewoon voor wat het beste is en op dit moment is het gewoon zo dat nvidia behoorlijk wat boven de rest uitsteekt.
Als ik al zie dat zelfs de Radeon van ATI al langzamer is dan mijn GeForce DDR en dan ook nog de tegenvallende prestaties van de voodoo 5 5500...
Voorlopig blijf ik bij NVidia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Da''s inderdaad wel een opvallend gebeuren. Gaat het over 3dfx of ATi spullen, gaat het over inhoudelijke zaken. Als Nvidia in de topics staat, is het 8 van de 10 keer een probleem met de werking ervan. NOg niet bij stilgestaan, maar bij nader inzien inderdaad wel opvallend, ha ha:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Da''s nu werken op de UPC helpdesk eeeeh.[/quote]WHUHAHAHAHAHA nou ja je kunt idd wel onbeperkt surfen itt je klanten.
Zit je toevallig in Eindhoven?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 16:00 schreef Stoned het volgende:
DaNose,

Ik vind het belachelijk om je nu al druk te maken om kaarten die nog niet eens bestaan. En dan de gedachte dat er enkele zijn die denken dat nVidia de Geforce 3 al klaar heeft liggen, zijn niet erg realistisch maar erg naief. Zoals ik al eerder zei, nVidia moet eerst maar eens wat bewijzen voordat je kunt stellen dat de GF3 gaat kontschoppen. Wat ik tot nu toe zelf weet, gehoord via uitlatingen van nVidia zelf in commentaar op de X-box, lijkt dat zeker niet het geval. Vooral hun hoog aangeprezen HSR techniek doet mij het ergste vermoeden. En dit betekend dus dat ze geen oplossing hebben voor het geheugen probleem dat ze nu hebben. Kijk maar naar de GF2 Ultra. Ook nVidia begint vertraging op te lopen, deze ultra had allang op de schappen moeten liggen en de NV20 ook, gezien hun 6 maandelijkse release target. Tot nu toe halen ze hetzelfde uit als 3dfx met hun Voodoo 1 en 2 en 3. De TNT2 is gewoon de Voodoo1 voor nVidia. TNT2-GF1-GF2 is gewoon dezelfde. Ik hoop niet dat we hier de GF3 aan toe moeten voegen.[/quote]Dat kan allemaal wel zo zijn maar wat heeft 3dfx mij meer te bieden dan????
Nou ik hoor niks...
Gewoon een gefrustreerde 5500 gebruiker die bekant een rooitje heeft neergeteld voor alleen fsaa en een paar miezerige fps''jes.
Dus volgens jou is de GeForce 1 en 2 hetzelfde? Ik heb ze allebei gehad waarvan de tweede nog steeds in mijn bezit is en ik ben nu voor 100 procent eerlijk als ik zeg: Dit is een beest van een kaart, NVidia heeft mij als vaste klant erbij en ik ben ervan overtuigd dat de GeForce 3 een echt beest gaat worden, geef toe die kans is idd wel heel erg groot.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
De GF3 :)
meer hoef je er eigenlijk niet over te zeggen. In THEORIE een hele snelle GPU. Maaaaaaaaaaar ... ze kunnen de GF2 al niet eens ten volle benutten vanwegen mem-probz. Nu weet ik wel dat nvidioten door de snelle fps-en verblind worden en dat niet onder ogen willen zien. Nu gaan ze een nog snellere GPU leveren ... WOOOOOW ... en dan ??? Op ze dikke gat krijgen van een GF2?? of een Radeon Maxx of Radeon 2 omdat die GPU uit zijn spreekwoordelijke neus staat te kanen???
Het heeft natuurlijk wel een voordeel: warm zal ie het er niet van krijgen :)
Over beeldkaarten van nu: Het blindstaren (nVidioten wel bekent :)) op de fps-rate vind ik zelf niet bijster interessant als de beeldkwaliteit/scherpte maar matig is. Zelf vind ik de 3dfx-kaarten daarin beter (en het schijnt dat de Radeon daarin nog beter is).

Moraal van dit verhaal: Iedereen kiest de kaart uit die hem of haar het beste past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Ik heb ook nog een pc met een TNT2-ultra,en die blaast nog steeds na al die tijd.
Zo lang kan een voodoo product niet eens mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Toen de allereerste GeForce SDR uitkwam toen was er deze kritiek nog niet. Dit was een staaltje van NVidia niet normaal gewoon, waanzinnig en ze gaan het weer doen let maar op. Dat met dat geheugen vinden ze straks ook wel weer wat op.

Fuck man met hetgene wat ik nu heb kan ik in Q3 op Tourney 4 in alle grafische pracht met tien tegenstanders hameren op mekaar zonder dat de framerate instort. Dat zijn gewoon feiten. Laat em dan maar grafisch maar wat minder zijn, het ziet er nog steeds vet uit gewoon.

Laatste tijd zie ik toch best veel Radeon bezitters op MadOnion die toch maar met hun videokaart aan het overklokken zijn geslagen om er nog wat meer fps''jes uit te krijgen..
Had dan gelijk een GeForce 2 gekocht dan had je dat gezeik niet maar nee hoor ze moesten perse een Radeon ;)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 07:42
3DFX betere/snellere kaart uitbrengen dan nVidia?
LOL :D

Maar ik heb geen zin om in deze flamewar mee te gaan doen, dus mzzls. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidiots koop voodoo5:):):):):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

ga gewoon voor de beste kaart, althans de beste kaart volgens jouw. Das voor mij de radeon, maar kan messchien over 6 maanden 3dfx of nvidia zijn, i don''t care ik ga voor de beste

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Zo gaan we vandaag effe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
He ja, kheb er weer zin in :)
NVidia owns the 3dfx/ati muppets

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Wat je wat wel handig is met zo''n fooldoo 5500 of 6000 je kan op lan party''s lekker vlees grillen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Ik vind hem wel verrekte handig als je heibel hebt, kun je lekker mee matten.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds aan het wachten op een waardige opvolger van mijn voodoo 3 3000@185Mhz, maar het wordt zeker een 3DFX kaart! Werken namelijk wat sneller onder win2k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de 3dfx, geef het maar toe, de rest ziet er gewoon niet zo goed uit...

Voodoo roeleert de pan uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 17:48
Maakt me eerlijk gezegd geen fluit uit wat voor merk erop staat als ie maar aan mijn eisen voldoet, en om heel eerlijk te zijn valt de 2d van de Gforce 2 me een beetje tegen, maar dat is zoals met zoveel dingen een persoonlijke voorkeur.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Onze russische vrienden van iXBT Labs hebben nieuwe specs van de nVidia NV20 van het net geraapt. Volgens dit nieuwe lijstje heeft de opvolger van de GeForce2 6 rendering pipelines, die elk 3 textures per kloktik kunnen verwerken. De drie pipelines zorgen in combinatie met de kloksnelheid van 300MHz voor een pixel fillrate van 1,8Gpixel/s. Om te voorkomen dat de NV20 te maken krijgt met een vergelijkbaar geheugenbandbreedte-bottleneck probleem als de GeForce2, wordt de geheugenbus verbreed naar 256-bit. Bij gebruik van 200MHz DDR chips geeft dit een bandbreedte van 12,8GB/s. Wegens een gebrek aan concurrentie meent nVidia de kaart te mogen prijzen op een belachelijke 800 dollar!

Of we dit verhaaltje ook daadwerkelijk moeten geloven valt nog te bezien. Eerdere speculaties over de specs van de NV20 spraken over 4 pipelines, 300MHz kloksnelheid en Hidden Surface Removal als middel om de beschikbare geheugen bandbreedte beter te benutten:

Core: 300MHz;
Memory: 200MHz DDR SDRAM;
256bit memory bus;
12.8GB/sec memory bus bandwidth;
Fillrate 1.8Gpixel/sec (5.4Gtexel/sec);
6 rendering pipelines with 3 texturing units each;
0.15 micron manufacturing technology.
Besides, NV20 should have a greatly improved T&L engine and should be fully compliant with DirectX 8.0. As far as the performance goes, it is expected to be just outstanding: at the resolution set to 1600x1200x32 the system built with an Intel Pentium III CPU shows around 100fps in Quake3. The new wonder from NVIDIA is supposed to be presented at COMDEX Fall 2000 and should cost around ~$800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dat is snel.
Of op school met internet verbinding?[/quote]Nee, het is herfstvakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Meer bagger van vo0do0:

3dfx Voodoo4 4500 review @ AnandTech
Gepost door Hielko van der Hoorn Maandag 23 Oktober 2000 - 11:30 - bron: AnandTech
Anand heeft op AnandTech een review geplaatst over de 3dfx Voodoo4 4500. Deze kaart maakt slechts gebruik van 1 VSA-100 chip en 32MB aan SDRAM en loopt op een rustige snelheid van 166MHz. De benchmarks laten zien dat de kaart op deze snelheid bijzonder bagger weet te presteren: de goedkopere GeForce2 MX is bijna 50% sneller, en de even dure ATi Radeon 32MB SDR is zelfs bijna dubbel zo snel. De conclusie van Anand is zoals te begrijpen ook niet bijster positief, en persoonlijk zie ik de doos als enige reden om deze kaart te kopen :

With a street price of around $150, the Voodoo4 4500 is going to be a very hard sell. As a $100 or sub-$100 card, the Voodoo4 4500 does have some justification behind it, unfortunately in many cases it is simply too little too late for 3dfx.

The Voodoo4 4500 would have been perfect around the introduction of the Voodoo3 3500TV or before NVIDIA brought the GeForce2 MX to market, however now that you can pick up a GeForce2 MX with TwinView support for around the same price, or one without the feature for a little less, the Voodoo4 4500 definitely loses its appeal.

While we criticized ATI''s introduction of the Radeon SDR at the $150 price point, it definitely offers more bang for your buck than the Voodoo4 4500 does.
----------------------------------
Whahahahahaha
Ze kunnen dus niet eens een goede low budget kaard maken.

Nvidia 0wns you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 17:27 schreef BeyondHorizon het volgende:
Dat kan allemaal wel zo zijn maar wat heeft 3dfx mij meer te bieden dan????
Nou ik hoor niks...
Gewoon een gefrustreerde 5500 gebruiker die bekant een rooitje heeft neergeteld voor alleen fsaa en een paar miezerige fps''jes.
Dus volgens jou is de GeForce 1 en 2 hetzelfde? Ik heb ze allebei gehad waarvan de tweede nog steeds in mijn bezit is en ik ben nu voor 100 procent eerlijk als ik zeg: Dit is een beest van een kaart, NVidia heeft mij als vaste klant erbij en ik ben ervan overtuigd dat de GeForce 3 een echt beest gaat worden, geef toe die kans is idd wel heel erg groot.[/quote]Ik heb nergens gezegt dat de GF1 of GF2 een slechte kaart is. Enige wat ik zeg is dat nV hetzelfde doet als 3dfx met zijn V1, V2 en V3. En ik ben zeker niet gefrustreerd omdat ik 750 piek voor een V5 heb neergelegd. Ik ben in de gelukkige positie geweest waarop ik beide kaarten heb kunnen testen. GF2 vs V5, en de GF2 heeft niets meer te bieden dan een TNT2, het is gewoon sneller. De T&L is rotzooi ( moet een programmable 75M polyg/sec engine zijn )net als die zogenaamde FSAA van nVidia. Een GTS is alleen aantrekkelijk als je veel fps nodig hebt (voor online gaming met first person shooters een aanrader). Voor de rest heeft deze kaart je niets te bieden. Op mijn V5 haal ik met Quake 3 bijna 70 fps op 1024x768x32 alles HiQ. dat is meer dan genoeg voor die enkele keer dat ik zo''n crap spel speel.
Aangezien ik eigenlijk alleen maar race-games en Flight sims speel heeft de FSAA van de V5 wel degelijk meerwaarde voor mij. Evenals de 22bit post filter voor 16bits. Bij deze spellen heb ik helemaal geen 32bits nodig en vaak is daar ook geen ondersteuning voor. Hierdoor speel ik al mijn favoriete games met 4xFSAA. En dat vind ik vet.
En op dit gebied heeft nV helemaal niks te bieden. En dat bedoel ik met in slaap sukkelen. 3dfx had dat ook, alleen maar sneller, ze vergaten dat er ook nog andere dingen belangrijk zijn voor een bepaalde groep mensen. Snelheid is niet meer zo belangrijk als een jaar geleden. Bijna alle nieuwe kaarten zijn snel zat (Radeon, GTS, V5). Als nV de snelheid had gecombineerd met bruikbare features (in mindere mate ATI maar zeker 3dfx) en goede beeldkwaliteit dan was het een heel ander verhaal geweest. Maar aangezien online gamers meestal op 640x480x16 spelen is de GTS voor deze groep nog wel interessant. De rest koopt niet goed doordacht. Aangezien ik maar 1 jaar met mijn videokaarten doe zijn toeters en bellen als T&L en bumpmapping helemaal niet interessant omdat dat door de software nauwlijks wordt ondersteund. Spellen als Q3 en MDK2 maken er alleen gebruik van en maken het niet tot een noodzaak. Hardware T&L is in mijn beleving software die alleen nog maar draait op een programmable 75M poly/sec engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Weet je nog????
Ik had nog gezegt 3dfx zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej Luitjes,

Ik was altijd een Voodoo fan en blijf het denk ik nog steeds want met mijn voodoo 3 2000 had ik nooit problemen kon hem opfokken tot 180Mhz en dan liep ie stabiel. en nu heb ik een Geforce 2 MX en die is kut om eindelijk aan de praat te krijgen steeds Detonators downloaden en die via 4-1 patch en ga zo maar door dus ik hoop dat die Spectre van 3dfx nog komt en anders koop ik een Radeon wan die Geforce is echt om te :'( als je hem wilt installen maar als ie draait zoals nu gaat ie wel *D

mzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arne..moet ik je toch teleurstellen....alle patenten/technologieen van 3dfx zijn een tijdje geleden al door nvidia overgekocht...
lang leve monopolie :r :r

Enneh..ik ben nog ergens de trotse eigenaar van een Helios 3dfx Voodoo1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

:r:r:r
Daarom had je deze topic zeker geopend, om anderen af te kunnen zeiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
3dfx komt terug????
WTF heb jij gesmoked???
De enige hoop voor anti nvidia gasten(weird gasten) is ati met hun radeon spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 13:03 schreef G3R10 het volgende:
Arne..moet ik je toch teleurstellen....alle patenten/technologieen van 3dfx zijn een tijdje geleden al door nvidia overgekocht...

Ja ik weet het maar er stond laatst op tweakers over the spectre enzo. Enne ik heb nog een voodoo1 voodoo2 8mb en een voodoo3 2000 goed he nu alleen nog een v4 en v5 hahahaha

nou mzls

P.S. laten we elkaar steunen nu 3dfx er niet meer is ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 13:03 schreef G3R10 het volgende:

Ik heb nog een Banshee liggen, ook leuk *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaajaj die is ook wel leuk zoŽn banshee maar geef me maar voodoo 3 2000

afz. Arne_F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op vrijdag 20 oktober 2000 12:37 schreef 7th het volgende:
He D-nicht voodoo 5500 iz niks man.
Doe niet zo zielig man,Get a life en houd je smoel. dank u :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 20:23
Ik ben ook de trotse bezitter van een echte voodoo3 2000, ik heb zitten te denken een v5 erin te zette, die is maar 300,- bij alternate (daar kan nvidia niks van zeggen, lage prijzen kent nvidia niet in de highend kaartjes), maar in m''n volgende pc komt toch geen geforce, 3d is wel oke, dat geef ik toe maar die 2d is werkelijk heel bagger, ik draai meestal een een vrij hoge resolutie voor dtp enzo en dan is ie echt slecht, nee geef mij maar een voodoo5, hopelijk komt die specter nog ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Tsja, als je nu leest, wat 3Dfx nog allemaal van plan was uit te brengen, vindt ik het toch jammer, dat ze er niet meer zijn. V5 met zijn FSAA focus en wat zie je nu bij de GF3, juist.

I rest my case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 13:56 schreef Wekkel het volgende:
Tsja, als je nu leest, wat 3Dfx nog allemaal van plan was uit te brengen, vindt ik het toch jammer, dat ze er niet meer zijn. V5 met zijn FSAA focus en wat zie je nu bij de GF3, juist.

I rest my case...
kijk met jouw ken ik praten he 3dfx roeleert he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi peoples, voor degene die voor geforce zijn, ik heb het verschil gezien tussen een voodoo4 4500 en een Asus V7100 geforce2 mx, en ik heb meteen die geforce kaart door verkocht omdat de beeldkwaliteit gewoon kut is vergeleken bij een voodoo4. En voor degene die een voodoo5 5500 met een geforce2 gts vergelijken die zijn achtelijk want die voodoo''s hebbuh geen ddr, dus dat is geen eerlijke vergelijking. En ik hoop dat Nvidia op zijn bek gaat met die kut compatible nep kaarten van ze. En 3dfx komt echt wel terug.
3dfx rules *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej en What about x3dfx als die eens die spectre uitbrengen dan lachen alle 3dfx fans zich weer een bult want die blaast de Gkracht 3 helemaal zoek hahahahaha

mzls Zijkert van een 7th

ik :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r over je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
alle rechten van 3dfx zijn nu van nvidia.
So dream on man en geef gewoon toe dat je voor de verkeerde party was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Arne_F je draait op een geforce2mx.
Wat lul je dan met je pro voodoo houding?
neppert:
Dual P!!! 933@1003 512MB 133Mhz Asus 7100 Geforce2 MX SB Live Value 3com 10/100 Nic Seagate 17GB ATA66 8x4x32 Fikker 52x Aopen M$ Intelli Explorer en Win2k Sp1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaah om te kijken of het wat was maar ben er niet zo happy over hoor en hij gaat er ook uit binnen 2 maanden voor een Radeon duss en ik vind het jammerz hoor dat die spectre niet komt die is echt wel vetttttttt

dus mzls

P.S. ik ben al wakker hoor al 5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Reken maar, dat de smile op mijn bek groter was na aankoop van mijn Monster 3D, dan hij zal zijn na de installatie van de toekomstige Radeon....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 11:00 schreef Wekkel het volgende:
Reken maar, dat de smile op mijn bek groter was na aankoop van mijn Monster 3D, dan hij zal zijn na de installatie van de toekomstige Radeon....:)
hahahaha ik geloof je want die voodoo 1 was een vette uitvinding toen in die tijd liepen alle spelletjes rete soepel nu moet je een vette proc hebben en een vette viedeo kaart das echt wel naar want daar gaan al je centjes he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej Napsta gewoon in je Profile ffies aan passen kijk anders ffies in de faq he

mzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He fokky pas ffies je systeem aan man je mocht willen dat jij een PIII 933Mhz had, je heb en celeron 533Mhz. En by the way waar kan je dat aanpassen. En voor de homo''s die tegen 3dfx zijn die snappen er zelf niks van dus ga maakr lekker met jullie 2dehands geforce beginnerskaartje voor mensen die denken dat ze er verstand van hebben, ga daar maar lekker mee prutsen stelletje achterlijke.:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffies vraagie: wie heeft er 3dfx en wie geforce, ik denk dat 3dfx toch ffies iets meer roelt dan die nare geforce, en een geforce2 mx trekt maar gemiddeld 4a5 frames meer dan een voodoo4 4500 dus valt wel mee. En ook ik :r :r :r :r :r :r :r over de geforce sukkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Waahahahahahahaha LOL!!!

Geforce sucks
3dfx sucks
Ati sucks

BDA 3d Turbo 2k way to go!

Tile based rendering
Core: 266 MHz
Memory: 183 MHz DDR SDRAM
256bit memory bus
2 x 64 mb parallel memory interface for double performace
22.8GB/sec memory bus bandwidth
Fillrate 4.4Gpixel/sec
6 rendering pipelines with 3 texturing units each
0.13 micron manufacturing technology
DirecX8 compliant

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 08-09 10:42

Beaves

Usque ad Finem

ffies vraagie: wie heeft er 3dfx en wie geforce, ik denk dat 3dfx toch ffies iets meer roelt dan die nare geforce, en een geforce2 mx trekt maar gemiddeld 4a5 frames meer dan een voodoo4 4500 dus valt wel mee. En ook ik kots over de geforce sukkers.
Waarom, kan je het niet hebben dat nVidia eigenaar is van alle patenten en technologiën van 3DFX en ga moet je je zo afreageren? Of kan je de GF3 niet uitstaan?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
he heb ik het mis of is 3dfx een paar maanden geleden overgenomen door nvidia? dus nvidia zal toch echt beslissen of er nieuwe 3dfx kaarten komen, ofdat ze die technologie in hun eigen chips meebakken ofdat ze er nix mee doen en gewoon 3dfx netjes aan de kant hebben geschoven?

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:41
he heb ik het mis of is 3dfx een paar maanden geleden overgenomen door nvidia? dus nvidia zal toch echt beslissen of er nieuwe 3dfx kaarten komen, ofdat ze die technologie in hun eigen chips meebakken ofdat ze er nix mee doen en gewoon 3dfx netjes aan de kant hebben geschoven?
TEMPEST>:):):):):).

3DFX rulez gewoon bigtime ik ga ook weer een Voodoo 5 kopen Nvidia zuigt.

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voodoo?? heb net een voodoo2 gratis weggegeven,. zoveel waarde hecht ik aan voodoo kaarten... GeForce is natuurlijk ook wel leuk, maar ook feitelijk bekeken gewoon K*T, de enige GOEDE 3dkaart die er is,. is de GF2 Ultra *ja want de GF3 is er nog niet*

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet erg dat Nvidia 3dfx heb opgekocht, het is jammer maar zo is het leven. Maar ik blijf erbij dat al mijn voodoo kaarten van nr v1 t/m v4 en ze deden het allemaal beter kwa copatebilite dan alle TNT en GEFORCE van Nvidia. Dus dit zijn mij ervaringen. Heb namelijk zelf een Asus v7100 voor 3 dagen gehad en ik vond het helaas niks, vooral met dat installen. Kost me teveel moeite, als ik mijn voodoo kaart er in sta deed dat gekkuh ding het meteen na 1x booten. En die Asus v7100 ben ik 3 uur bezig geweest en die was nog niet eens geoptimaliseerd, dan moest ik weer allerlei daternators voor downen, en dan zeg ik het hoeft van mij niet meer en dan kan die kaart van mij apart oprotten. En als het een 3dfx kaart was geweest hat ik die de deur uit getrapt. Dus voor degene die het niet met me eens zijn, dan moeten ze maar ffies een nieuwe topic openen en dan join ik daar wel ffies en dan zal ik bewijzen dat 3dfx nog op dit moment beter maar helaas niet sneller is dan die Geforce2 of Geforce3 kaarten zijn.

HEEEEEEEEEEEEE Arne_F je moet nog steeds je systeem veranderen je mocht nog willen dat jij een dual PIII 933 had met 512mb en een SCSI Seagate hard disk. Je mot gewoon ffies de waarheid spreken over je systeem je gewoon een echte celeron 533 met 190mb en een 17gb maxtor en een 12x40 creative dvd geval. en ik spreek mzzls bij Naap.

Spreek jullie mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo 7TH ,

Oke dan is die GTS sneller.. maar met beeldkwaliteit wint de Voodoo5 het echt wel hoor. En het ligt er gehaal aan welke spellen je speelt... ik speel bijv. alleen UT.. (en UT is gemaakt voor Voodoo.. omdat ze op een Glide engine het spel gemaakt hebben :7 )

maargoed ik betaal liever 350 gulden voor een voodoo5 dan 600 voor een GTS :)

Have phun met je nVidia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me mensen maar ik blijf erbij: Geforce kaarten vallen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36
Ik ben ooit overgestapt van 3dfx kaarten naar nvidia kaarten omdat 3dfx simpelweg minder prestatie/kwaliteit bood per gulden (destijds stapte ik over van de banshee naar de tnt1), en alleen de v3 vond ik verder wel een redelijke kaart, de v5 was traag/duur en alleen lollig als je kickt op FSAA (wat iedere 3dfx-zealot dan ook meteen deed)

Voordat de v5 met FSAA uitkwam was de 3d kwaliteit van 3dfx een van minste, en uit een test een half jaartje terug bleek ook maar weer eens dat nvidia en ati qua 3d aan de top staan..(heeft ook nog op tweakers gestaan destijds)

Over 2d heb ik met mn nvdia kaarten nooit te klagen gehad (ook omdat ik altijd lager draaide dan 1600x1200), en na een grondige vergelijking met een matrox g400 en een v3 ben ik nog steeds van mening dat in resoluties onder de 1600x1200 de verschillen tussen de kaarten zeer klein zijn...

Ik zal waarschijnlijk nooit meer de ervaring evenaren die ik had toen ik doom en quake1 in opengl speelde met mn eerste voodoo graphics kaartje, maar dat is dan ook het enige product van 3dfx waar ik ooit tevreden over ben geweest..

Ben blij dat 3dfx zo slim is geweest om die 1700-2000 piek kostende v5-6000 niet op de markt te brengen, dat zou pas echt een afgang zijn geweest...

Niet dat ik pro-nvidia oid ben, ik koop gewoon de kaart die de gevraagde prestaties levert voor het minste geld, en of dat straks de gf3/4 radeon II of kyro II is maakt mijn niet uit...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik mijn radeon en V5 5500 allebei beter vind dan mijn TNT2 en mijn geforce 2... ok, de redenen voor het kopen van de V5:

1. goeie performance (hoogste FPS in UT: 445fps!!!! >:))
2. lekkere beeldkwaliteit met DVD
3. FSAA :9~:9~:9~:9~
4. goeie prijs (350,-)

verder heb ik altijd problemen met die nvidia detonators... de ene keer is die kei snel met 3dmark alleen zijn de textures bij games weer verneukt... dan is die kei sloom en dan is alles goed.... bij ATi en 3DFX is het installen en het werkt...

edit:
Flashpoint draait op 1280x1024 FSAA 4x nog steeds al een tiet!!! :9~:9~:9~:9~:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja..

Voodoo 1 :

Was echt de superkaart van die tijd, alle spellen liepen perfekt enzo.. was echt revolutionair

Voodoo2 :

Nog beter en sneller dan de voodoo1

Voodoo3 : Tsja.. die kwam iets vroeger of iets later dan de TNT2, en voodoo3 had z''n eerste "gap"... De voodoo3 was mischien wel snel toen, maar nu stelt het weinig meer voor, en 32 bits rendering was er niet bij (Nvidia kon dat dus wel)

Voodoo4 :

Weinig nieuws, nog steeds vrij brak..

Voodoo 5 :

alleen leuk als je op FSAA kickt. verder weinig nieuws

Nvidia ... Nvidia is gewoon toppie! ze hebben altijd al snelle kaarten gemaakt (behalve de M64), En de geforce ruled gewoon. de beeldwaliteit is helemaaaaal niet slecht, het ligt er gewoon aan wat voor monitor je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3dfx en Nvidia in m''n kast, een TNT2 M64(:r :r :r :r :r) en een Voodoo2 die ongeveer evengoed presteerd in 3d als die tnt2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 11:25 schreef Techwarrior het volgende:
de beeldwaliteit is helemaaaaal niet slecht, het ligt er gewoon aan wat voor monitor je gebruikt.
dat klopt idd... op een 15"/17" zie ik het verschil ook niet echt.. maar op een 19"/21" zie je het verschil zeker wel!!

resolutie 1280x1024 (en hoger): nVidia kaarten trekken het scherm bovenin schuin weg :?:? (op verschillende monitoren met verschillende instellingen)
3DFX kaarten hebben nog steeds uitstekend helder en scherp beeld.. zelfde voor ATi kaartjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 09:49

mvds

Totally awesome!

Nu is het afgelopen... integrated rules!
Pagina: 1