Toon posts:

[BC3] Klote GeForce2 kaarten!! (inside)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zondag 08 oktober 2000 10:30 schreef tazzman het volgende:
Sinds wanneer heeft het Nvidia Reference model een TV out en een Video Capture chipset d''r opzitten of aansluiting voor een lullig 3d brilletje? :) Je kan die zooi niet zomaar op een Reference kaart zetten en dan verwachten dat het gaat werken *zonder* wijzigingen te maken in het reference design zelf.

Ik zou niet raar staan te kijken als de V7700Dlx toch iets afwijkend is.
De bril werkt op een reference-board via een speciale kabel, geen vaste aansluiting dus . .
en de video-out kunt je er los kopen en makkelijk op solderen.
Het enige wat je nodig hebt is een ander plaatje!

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Op vrijdag 06 oktober 2000 19:37 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik had een ASUS P2B-F daar gaf hij die probs mee, nu een Abit KT7 RAID en het werkt prima (had eerst een conflict geluidskaart-geforce, op de Abit niet meer).
Ik heb een ASUS P2B rev 1.10 en hierop werkt men hercules 3d prophet GF2 GTs perfect op

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:57
smokey; verspil je energie en moeite toch niet aan zo''n gozer als astrid. hij heeft zijn eigen conclusie al getrokken en die praat je er toch niet meer uit.

aangezien hij blijkbaar niet akkoord gaat met het vervangen van een misschien defect exemplaar, en tevens te beroerd is om professionele hulp van b.v. een technische dienst van een computer bedrijf in te schakelen... tja... waar ben je dan mee bezig.

astrid: wedje leggen dat ik het stabiel krijg? mits de kaart of andere hardware niet defect is uiteraard.
LOL volgens mij is astrid vrouwelijk hoor. :)

https://www.afrikareisopmaat.nl

Pagina: 1 2 Laatste