Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
veel zaken verkopen wel losse chipcoolers, <A HREF="http://www.conrad.nl" TARGET=_blank>www.conrad.nl</A> heeft ze wel, betere computerzaken vaak ook wel.
Jo ik had op een beurs een cooler gekocht van 3,50 past perfect draait perfect.Anders moet je naar Leeuwarden voor norrod is ook een winkeltje die handelt daar in.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
norrod zit niet alleen in leeuwardenOp vrijdag 06 april 2001 11:37 schreef Black_Bat het volgende:
Jo ik had op een beurs een cooler gekocht van 3,50 past perfect draait perfect.Anders moet je naar Leeuwarden voor norrod is ook een winkeltje die handelt daar in.
Ook in zwolle & groningen...
Super Socket 7 koeler bij de lokale PC boer en secondelijm..
Verwijderd
je kunt ook bij www.informatique.nl de Tenmax Stealth 3 cooler bestellen voor 25 piekjes dacht ik. Das een speciale V3 cooler die heb ik ook gehad op mijn oude trouwe vriend en dat werkte supa ik kon hem gewoon fluitend op 180 Mhz laten lopen.
Mzls
Mzls
Pagina: 1